.

Rabu, 16 Mac 2016

TAHNIAH









TAHNiAH

Pas pilih Ikatan bentuk blok politik ketiga
KUALA LUMPUR - Pas hari ini mengesahkan Parti Ikatan Bangsa Malaysia (Ikatan) sebagai rakan komponen dalam pembentukan blok politik ketiga di negara ini.

Pengumuman itu dibuat Setiausaha Agung Pas, Datuk Takiyuddin Hassan di sini, hari ini.

"Pas hari ini menerima kunjungan Presiden dan rombongan dewan tertinggi Ikata






------------

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau ada adun/mp bebas mesra bn kali ni Parti pembangkang mesra bn?

albert magic berkata...

Singkatn PAS + IKATAN = PASIK

Tanpa Nama berkata...

Itu je parti yg layak bersama dgn pas supaya senang ikut telunjik ulamak pas..pas elok jadi ngo dakwah kerana ulamak yg ada dlm pas tak reti berpolitik

Tanpa Nama berkata...

Aku tengok je gambar logo PAS + Ikatan tu aku dah gelak besar dah... banyak maknanya tu TT! Ko memang kreatif la - PAS dah kena bow...

Tanpa Nama berkata...

Pas join BN jd kawan baik umno.... Hudud dh serah pd umno.... Kita kna tunggu lg 50 thn bru boleh cerita hudud . skrg cuma bincang bincang jee

Tanpa Nama berkata...

aku sokong betul lambang baru pas + ikatang...

uniform baru pas boleh le jubah dgn pakai bow tie dileher...

Tanpa Nama berkata...


Ikat. Jgn tak ikat.

Abang nak ikat tepi ke tengah ?

Abg nak ikatan yg sah...

Tanpa Nama berkata...

Lawak dowh pas pis pussy jadi geng eee timbang kati pun x laku.. alaa mcm buah betik busuk...bagi free takde sapa hingin....ok ok...ilmu pertama utk hadee dan geng...ikat bowtie kat baju melayu/jubah...ale utoh

nazrio dond dolla berkata...

PAS bentuk bLok pembangkang baru, bLog Malaysian insider kena bLok...apasltong punya bLok

Tanpa Nama berkata...

Hahaha wahai tuan hadi, ikat betul2 parti ikatan bangsa malaysia tu. Oh! Ya! Jgn lupa baiah, kalau diorang blah, masukkan syarat jatuh talak dgn bini masing dgn talak 3. Masukkan sekali syarat; kalau tinggalkan pakatan dgn pas, diorang tak boleh menikah langsung sampai bila2 sehingga dapat pengampunan dari tuang presideng pas yg maksum tuu.. kah kah kah tergolek hanjing!!!

Tanpa Nama berkata...

PAS kan orang orang tak ada nilai ekonomi

Macam SAMPAH

Elok lah ber kawanan dengan sampah

Dah Ketua Besar pun Otak Sampah

Boleh pakai ke ??????

Next !!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

indah khabar, ha ha ha ha ha . mati mati aku ingat blok yg hebat rupanya berSETONGKOL dgn yb pencen

Tanpa Nama berkata...

singkatan pas + ikatan= pasitan
jng marae noo

Tanpa Nama berkata...

Tk tau brapo lamo kadiaq bole tahan dgn karenah hadi awe. Sebulan dua jer kot?? Syarat kadiaq kena walak buta pd hadi awe. Kalo tk walak kena cerai bini talak 3. Hahahhuhu. Tp depa dua tu pencen dah puloh ribu. Anak cucu mewah. Bini pon boleh tambah. Hihihihi