.

Selasa, 1 Mac 2016

SEMINAR PENDIDIKAN NEGARA






SATU 

JEMPUTAN



PEMBENTANG KERTAS KERJA:

-DR  SIDDIQ FADIL

-DR SHAHRIR MAT ZAIN

-ABDUL RAOF HUSSIN

-DR SHAHRUDDIN

-DR ABDULLAH HASSAN

------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Takyah seminar pun gwa dah tahu dah halo tuju pendidikan kito.
PORTAMONYO: Pendidikan mesti dihalokan pado ketakutan dan kosoraman. Gunokan isu igama, sehingga kotahap orang islam tak boleh minum teh kek kodai kapir. Tobalkan isu perkuaman, asingkan sekolah cino, koling dan melayu .. melayu tak buleh sontoh cino, melainkan cino tu disamak dongan tanah liat dulu .. kan cino makan babi.
KODUONYO: Sapo yang naik jadi montori polajaran, dibulehkan buek macam-macam pembaharuan dan kontrak untuk ponohkan tombolok. Contoh tukar namo polajaran pado pendidikan, borapo banyak kontrak buleh dapek oooo. Tukar namo poporiksaan, contoh terkini bagaimano Malikul tukar PMR pado PE3 .. 2 biliyun lobih abih, kok 10% masok tombolok, ha kiro lah sendiri.

Nasrudin Abd Shukor berkata...

Sekolah2 kebangsaan kat malaysia ni....semuanya nak bagi yg bercakap MELAYU kat rumah jadi bodoh bebal...senang disuruh jadi kulibatak...wangpun kurang...bagi kain pelikat satu dgn beras national 10kg pun dah bermatian pertahan BNumno...mana boleh menang Pakatan PRU14...bodohpunyaMelayu.