.

Ahad, 17 April 2016

AKAN POTONG STIM






DEBAT

DUA JAY

Debat: KJ tak kisah, 'live' atau tidak
KUALA LUMPUR - Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin memberitahu kesediaannya untuk berdebat dengan Tunku Mahkota Johor (TMJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim berhubung kemerosotan prestasi Harimau Malaysia itu dengan satu syarat.

Katanya, perbahasan tersebut perlu ke arah positif bukannya sebagai medan menuding jari dan mencari kesalahan mana-mana pihak.

"Saya bersedia (debat) terbuka ke tertutup, (secara langsung di) TV ke tidak (langsung) ke, saya sentiasa bersedia dengan siapa pun. Sama ada FAM, TMJ, Tengku Mahkota Pahang, tengku mana-mana...sesiapa sahaja.


KAH KAH KAH

woit

nanti ada 

arahan tweet

debat  mudarat

debat  bahaya

debat subkudis

kah kah kah

potong stim

kah kah kah

tak dapat 30RM

kah kah kah

POTONG STIM

--------------

4 ulasan:

Sir Ichimoku berkata...

Nanti KPN tweet. Suh batalkan debat. hahahaa

panglimo potaseh berkata...

Debat di Tanah Melayu serupa mimpi baligh .. alih-alih dah terpacut .. hanya mimpi je. Kalau realiti nya lagi teruk, ia macam dah terpacak, baru nak menyusup masuk tetiba kiok .. pancot pon tidak .. kahkahkah.

Ranking 174 nak debat apa lagi. Carik ostad atau pawang untuk buwang suwei tu dulu, dah 36 tahun suwei tu terlekat pada badan FAM. Mintak lah Mak Badak carik kan Pawang .. nak tolong dia tak de hal.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Potong stim dedaK almost finish...
DedaK hv to keep in stock...
DedaK have to buy
biLyun biLyun..

Hello... !!!
dah bank in beLum.?
Macam x biLyun biLyun jer hari ni...
Yu don't pLay~pLay...

Tanpa Nama berkata...

KJ yb rombau jaguh debat!