Jumaat, 1 April 2016

APA MAKNA BERITA INI




BERITA BAiK

APA MAKNA

ARAHAN INI?


Ahli UMNO dinasihat terima penjelasan RM2.6 bilion, jangan soal

Negara ini tidak ada undang-undang yang melarang parti politik menerima derma atau dana daripada pihak lain.

 PETALING JAYA: Semua ahli UMNO diseru supaya menerima penjelasan Najib berhubung dana politik RM2.6 billion yang didermakan keluarga Arab Saudi dan dimasukkan ke dalam akaun peribadi beliau.








Ketua Penerangan UMNO, Annuar Musa berkata, ahli UMNO tidak boleh persoalkan betul atau tidak (Najib terima dana) kerana negara ini tidak ada undang-undang melarang parti politik menerima dana atau derma.
Katanya, pemimpin UMNO hanya perlu menjelaskan setakat apa yang perlu dijelaskan kepada ahli UMNO kerana ia melibatkan isu dana pilihan raya atau dana politik.
“Kalau kita nak mempersoalkan keseluruhan dana politik dalam keadaan musuh kita (pembangkang) tidak berbuat demikian, ia adalah tindakan tidak bijak,” katanya yang dipetik akhbar Sinar Harian.
Isu dana RM2.6 bilion menjadi ‘senjata’ kepada pembangkang dan  Mahathir Mohamad untuk menyerang kepimpinan Najib di mana dana itu dikaitkan dengan 1MDB yang menangung hutang RM42 bilion.

KAH KAH KAH

woit

semua dah kantoi

maknanya makin

ramai gerombolan

tanya kes 1MDB

ramai tak caya

penerangan parti

kah kah kah

ini sudah berat

kah kah kah

ramai sokong

gerak anti-najib

kah kah kah

TERBAIK TERNOW

---------------

4 ulasan:

Saiful berkata...

Geng pas pun sama...redha terima sj apa sj...qu puta

Usop ali berkata...

tanya selalu
soal selalu
nak makan dah x mampu nie..
Umgok umgok..
takan bodoh....
dulu
kini
selamanya.....
apa punya tur laaaa korang....

Tanpa Nama berkata...

Semua ahli umno mesti bersetuju bahawa bau kentut president umno wangi semerbak bau bunga mawar dan suami nya Rosmah tidaklah segemok umpama badak berendam.... Setujulh kita bahawa Rosmah seslim zana Zen kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Dalam PAS..lagi banyak mengadap banyak kitab dan Quran.. nampaknya makin bodoh. Lagi banyak bangun solat waktu malam.. lagi menjadi bangang dan x boleh berpikir..kahkahkah..

Bebudak PASTI PAS pun tak sebodoh ulamak2 dan ustat2 mereka.

Makin solat.. makin tunggang tunggik solat..mulut kumat kamit sebut nama Allah.. makin bodoh dan bangang.. Lagi dibaca hadis dan ayat2 suci..makinlah merapu lobai2 ni.. agama apakah mereka ini??? Nabi dulu x ajar umatnya semakin alim semakin bodoh.. semakin hati tunduk kepada Allah..maka makin banganglah seseorang hamba tu..

Camanalah bodoh biol begini boleh mimpi dan berangan nak masuk syurga??? Tapi xpa..mimpi mimpi dan angan2 x salah.. kahkahkah..