.

Jumaat, 1 April 2016

TALI JERUT FBI MAKIN RAPAT







JERUT FBI

SEMAKIN RAPAT

Amerika minta Deutsche, JPMorgan butiran urusan 1MDB

Siasatan global ke atas skandal 1MDB semakin meluas apabila pegawai-pegawai Jabatan Keadilan Amerika Syarikat dilaporkan telah memohon butiran urusan firma pelaburan negara itu daripada Deutsche Bank dan JPMorgan.

Memetik sumber perbankan, Reutersmelaporkan pegawai Amerika telah melawat ke Kuala Lumpur dan bercakap dengan mereka yang mempunyai hubungan rapat dengan firma itu.


BERITA BAIK

UNTUK MELAYU

UNTUK ISLAM

MELIHAT CARA

ORANG KAPIR

BEKERJA SIASAT

& MENANGKAP

PENJENAYAH

1MDB TANPA

KIRA DIA PIEM

ATAU DIA PEON

KERANA ITU

SEMUA ANAK

MUDA ISLAM

MAHU BELAJAR

DI UNIVERSITI

NEGARA KAPiR





------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semoga Tuhan mempermudahkan semua urusan FBI untuk ligan dan cekop Najib dan talibarut-talibarutnya...Aamiin.

Saiful berkata...

Betui..masa gwa berkelana di NYC..bon depa kopi free pun tak mau..officer tu kata dia bole beli sendiri.. bon kita.. poooodah

Tanpa Nama berkata...

Tk sabar nk lihat pm bergari

Tanpa Nama berkata...

Haha..Islam kepalabutuh apa ni TT?? Spesis Islam membodohkan umat ada la.

Islam yg membuatkan sebahagian umatnya membenci sebahagian umatnya yg lain. Bukannya mengasihi umatnya yg lain. Amal ibadat x bertambah, bahkan semakin buruk.

Tanpa Nama berkata...

Aamiin.

Tanpa Nama berkata...

apa bro tt mencarut ni..berdosa besar sekiranya kemaluan sesama islam dibongkarkan..mencuri ka merompak ka..itu dia punya pasal.tu antara dia dgn tuhan azzawajallah.janji dia islam, janji dia mengucap..janji ada 5,6 rukuk..dosa besar mcm ne pun isyallah tuhan ampun..tuhan maha pangasih lagi maha penyayang walupun seumur hidupnya serta seisi keluarganya maha merembat atau maha merompak..tak caya tanya ulama dunia dari negeri batu bersurat..tak caya tanya nik abduh r.a..tak caya tanya tantanwi al porn germanwi..yang kafir mcm limguan eng mcm lks mcm anwar meliwat pun wajib di api neraka jahanam wil wil kan...pejuang2 agama macam datu jamal r.a mcm ali tinju r.a sume tu sbg jelmaan2 semula umar al khatab singa allah..umar sblm islam pun bunuh anak, bila terima islam terus jd hero islam..maka dosa bunuh anak pun tuhan ampun kan ini kan pula najib suami rosmah..kacang je bagi tuhan..tp pak hadi sotong lupa kena tuhan tu pun maha zalim maha binasa..