.

Jumaat, 1 April 2016

NEGARA KAPIR LAKNAT






SEBUAH LAGI

NEGARA KAPIR

IKUT AJARAN

NABi



Luxembourg pula siasat dakwaan berkaitan 1MDB

Pihak pendakwaan Luxembourg melancarkan inkuiri kehakiman terhadap dakwaan pengubahan wang haram, melibatkan ratusan juta dolar terhadap dana kekayaan negara 1MDB.
Pihak pendakwa berkata inkuiri itu susulan keterangan bahawa dana milik kerajaan Malaysia di akaun pesisir di Singapura, Switzerland dan Luxembourg disalah guna, lapor Reuters.
Siasatan bertujuan mengesan daripada masa asal empat pemindahan pada 2012 dan satu pada 2013, menurut kenyataannya, seperti dilaporkan agensi berita antarabangsa itu.
Dakwaan-dakwaan mengambil kira jumlah dibayar ketika pengeluaran dua bon pada Mei dan Oktober 2012.
1MDB, yang lembaga penasihatnya dipengerusikan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak sepanjang tahun lalu disiasat pihak berkuasa pelbagai negara susulan dakwaan salah urus kewangan dan rasuah.
1MDB menafikan dakwaan-dakwaan terhadapnya dan berkata akan bekerjasama dalam siasatan-siasatan berkaitan.
Ia bagaimanapun tidak menjawab e-mel bagi mendapatkan ulasan berhubung ikuiri Luxembourg, menurut Reuters lagi.
KAH KAH KAH

NEGARA KAPIR

BERANI TUNAI

AJARAN ISLAM

TEGAK KEADILAN

BASMI MUNGKAR

TADBIR JUJUR

LAWAN RASUAH

KERANA ITU

NEGARA KAPIR

MAJU BERJAYA

KAH KAH KAH




--------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Sabda Pak Ostad, dunia ni adalah syurga orang kapir. Agaknya tu lah sebabnya negara kapir laknat yang maju, sangat peka dengan tata cara hidup mapan lagi lestari kata omputeh sustainability.

Tatacara mapan menyentuh tentang gaya hidup dan perhubungan antara manusia sesama manusia dan alam sekitaran bagi menentukan keharmonian dunia ini .. macam untuk jadikan dunia ni cam syurga lah.

Membina dunia mapan, keadaannya sama seperti kepercayaan kita pada agama. Seperti agama, mapan itu adalah pernyataan kepercayaan dan ianya tidak punya apa-apa fakta.

Menangkap Najib adalah sebahagian drp proses utk mamapankan dunia ini .. sosok seperti ini boleh bawa badi pada keharmonian negara dan dunia .. dan jadikan dunia ini seperti neraka.

Sudah tentu para kapir laknat akan bekerja keras untuk menentukan keharmonian dunia ini, supaya mereka tak masuk neraka dua kali, ia itu neraka dunia dan akhirat.

usop ali berkata...

sebab mereka juga umat nabi muhammad s.a.w.....cuma kafir jer....tu pun melayu tak faham faham...mana preseding. sotong.....sja nak tanya.....hahahahaha

kiedentech berkata...

bala ALLAH Subhanallah taala turun bukan kerana kamu kafir bukan kerana kamu kristian bukan kerana kamu hindu bukan kerana kamu buddha bukan kerana kamu munafik bukan kerana kamu islam tapi kerana kamu melampau rahmat ALLAH Subhanallah taala turun bukan kerana kamu kafir bukan kerana kamu kristian bukan kerana kamu hindu bukan kerana kamu buddha bukan kerana kamu munafik bukan kerana kamu islam bukan kerana ada ulama sedunia tapi kerana berkasih sayang antara satu sama lain menegakkan keadilan dan kebenaran dan menentang kezaliman tadbir jujur dan tidak rasuah