.

Sabtu, 9 April 2016

BARU SEDAR AKAN NASIB




BILA FBI

MASUK SEMUA

SEMUA MAHU 

LARI


SURAT DARI PEMBACA
Waktu FBI dh dtg Malaysia ni la baru nk letak jawatan scara sukarela. Kalau x, smpai kiamat la xnak letak jawatan. Al-fulus al-masyukkkk!!! on MAHU CABUT LARI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/9/16




Lembaga Pengarah 1MDB Tawar Letak Jawatan ...

www.mynewshub.cc/.../lembaga-pengarah-1mdb-tawa...
Translate this page
1 day ago - Lembaga Pengarah 1MDB Tawar Letak Jawatan ... Arul Kanda berkata, beliau sedia bekerjasama dengan pihak berkuasa jika memerlukan ...

Semua ahli Lembaga Pengarah 1MDB ingin letak jawatan ...

malaysianaccess.com/.../semua-ahli-lembaga-pengarah...
Translate this page
15 hours ago - Semua ahli Lembaga Pengarah 1MDB ingin letak jawatan ... 1MDB : Spearheading Economic Generation · RTM Sedia Siar Debat ... Semua enam AhliLembaga Pengarah 1Malaysia Development Bhd (1MDB) termasuk ...

Sinar Harian

www.sinarharian.com.my/
Translate this page
Sinar Harian
Ibu kota Britain, London didakwa menjadi lokasi penting untuk aktiviti mengelak cukai. .... KUALA LUMPUR - Barisan pengurusan syarikat 1Malaysia Development Berhad (1MDB) perlu diberi .... Sedia bantu kerajaan negeri jalankan tender terbuka ... Usaha lelaki OKU akhirnya berbaloi · Dapat hadiah ketika hilang kerja ...
You've visited this page many times. Last visit: 1/15/16

Laporan PAC: Lembaga pengarah mahu letak jawatan ...

www.sinarharian.com.my/.../laporan-pac-...
Translate this page
Sinar Harian
2 days ago - Laporan PAC: Lembaga pengarah mahu letak jawatan ... “Pihak umumsedia maklum bahawa 1MDB hanya mempunyai ekuiti tunai sebanyak ...

Lembaga Pengarah 1MDB Tawar Peletakan Jawatan ...

www.mstar.com.my/.../04/.../lembaga-pengarah-1mdb...
Translate this page
2 days ago - Lembaga Pengarah 1MDB Tawar Peletakan Jawatan Susulan Laporan PAC ... Pihak umum sedia maklum bahawa 1MDB hanya mempunyai ekuiti tunai ...perletakan jawatannya kepada Menteri Kewangan Diperbadankan ...

Lembaga Pengarah 1MDB Tawar Peletakan Jawatan Susulan Laporan PAC

KUALA LUMPUR: Susulan laporan Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC) mengenai siasatan terhadap 1Malaysia Development Berhad (1MDB), Lembaga Pengarahnya pada Khamis secara kolektif memutuskan untuk menawarkan peletakan jawatan kepada Menteri Kewangan Diperbadankan (MKD).
MKD merupakan 100% pemegang saham 1MDB.
“Ini merupakan satu keputusan yang sukar untuk diambil tetapi kami percaya bahawa ini adalah langkah yang betul dalam situasi ini, bagi memudahkan sebarang siasatan susulan seperti yang dicadangkan oleh PAC," menurut satu kenyataan yang dikeluarkan pada Khamis.
KAH KAH KAH

PADAN MUKA

TAHU NASIB




---------------

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Admin bodo!!!!
Ko faham kenapa mrk nak letak jwt!!!!????
Lain kali jgn terlebih minum kencing rapiji atau golongan lgbt atau yg sewaktu dgnnya.

Tanpa Nama berkata...

Bila lagi Interpol nak keluarkan notis merah kat celaka tu semua? Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Ini jadi kes kecik bro. Najib boleh gubah nasib guna isu HAARP ja. Jika projek tukar cuaca ni berjalan, TT akan jadi hamba kpd Najib.

Tanpa Nama berkata...

Lirik lagu: Londeh Mak Kasi Londeh

Londeh hai mak londeh
Lodin Wok Kamarudin
Nanti kena londeh habih
Baru nangis hingus meleleh

Boleh cik Lodin boleh
Taici mana yang boleh
Bila FBI nak masuk
Ramai-ramai pakat berkaleh

Londeh hai Ahjib Gor Londeh
Lodin dah nak terlondeh
Ingat nak pakai tok bomoh
Semuanya kaki tersengeh

Boleh atau tak boleh
Kena cari daleh
Sebelum rakyat merusuh
Baik engko cepat-cepat cabut....hehehe...







Tanpa Nama berkata...

Satu langkah letak jawatan yang TERLAMBAT BETUL! Yang pasti Numero Uno mesti di pasung juga jangan sampai lepas ke Khazakstan dah!

Tanpa Nama berkata...

Memang SIAL CELAKA Berok berok belaan Najib.

Tanpa Nama berkata...

Wei Mat FBI, tangkap le cecepat skik wei..! Pastikan lanun bugis ngan anjing2nya didapati bersalah. Bab jatuh hukum, pi hantar kat China supaya boleh berhadapan skuad penembak wei omputih.. kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Lahanat sudah buat duit

Rakyat tetap papa kedana

Hutang 1 Mat Dah Bahalol mesti kena bayar

Rakyat juga kena tanggung

BODOH saja

embi faggxt berkata...

6 jahanam

Tanpa Nama berkata...

bran eater detected..agknye bekalan dedak tak sampai kot,tu mengamuk tak pasal2 kat sini..tuan die lupa nak kurung tu..

Tanpa Nama berkata...

Mak oi.mrhnye die.die dengki xdpt minum kencing rapiji.kot.kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Entahla tuan tt.aku pun nk percaya ke atau xpercaya ke fbi blh buat apa.kasi satu org satu bilyon2 kot senyap fbi nt
.lapiji jugak kena kedalam,pastu tt plak.kahkahkahkah. Kira taik cicak dlm lokap jela tt oi.kahkahkahkah