.

Sabtu, 2 April 2016

BERITA DARI KLIA






LAPORAN DARI


LAPANGAN KLiA

satelah FBI membuat
tangkapan pertama
penjenayah 1MDB 
di abu dhabi
satelah tim FBI
masuk ke kuala lumpur
kelihatan
lapangan terbang KLIA
 saperti biasa
belum ada penambahan
kapal terbang khusus
ke tajikstan atau
ke turkmenistan atau
ke kazakhtan
 


KAH KAH KAH





-------------

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mungkin tempahan sudah dibuat untuk ke negara congostan, atau ke negara go head gostan, atau ke negara setan, atau untuk kes yang serius ke tanjung rambutan

Saiful berkata...

Tq uncle Sam...I luv u..can I get the green card..pls help me.. I really want to go out from this mafaka country..

Tanpa Nama berkata...

TT...Kalau nak eja lingkup, kena eja macam ni 'LingkOp'

kah kah kah...Lepas ni kita boleh tengok Najib n Rosmah n Balaci2 Najib akan 'LingkOp' woit

kah kah kah

Boley Jalan berkata...

Ale nko ni.........semua flight dah pegi gohead gostan (aka marang) pusat dedak syariah compliance.......kih kih kih.

Tanpa Nama berkata...


TT macam cerita Stephen King lah. Banyak suspen, intrigue dan banyak rahsia akan terbongkar. Aku tabik FBI kalau betul dia orang bantu rakyat Malaysia selesai masalah 1MDB ini. Tak sabar-sabar rasanya nak sampai ke penghujung cerita. Boleh jadi bestseller veritable Malay TT boleh tulis ceritanya nanti.

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah...panglima bugis ditangkap kapir laknat FBI....mesti anwar punya crita, dlm jel pun dpt rancang benda nie....

panglimo potaseh berkata...

Sedangkan FBI sibuk menjejak Najib dan suaminya di KLIA .. rupanya Badak Berendam dan Bininya ini sedang caklibut mengayuh kapalselam keluar dari Selat Melaka.

Ingat tak .. kapal selam terpakai yang Najib beli melalui Razak Bagindo yg berkos berbiliyun ringgit. Kapal selam yg mengebom jelitawan Mongolia, dgn bom yang berupaya menghancurkan bangunan .. dan kapal selam ini juga memberi derita pada rakyat. Jahat sungguh kapal selam itu.

Tanpa Nama berkata...

tak lama lagi cerita najib dan 1MDB jadi filem Hollywood le...kalau menang oscar nnti sapa nak ambek? najib @rosmah??