.

Sabtu, 2 April 2016

DARI PEMBACA





PARTI PAS
Dalam PAS..lagi banyak mengadap banyak kitab dan Quran.. nampaknya makin bodoh. Lagi banyak bangun solat waktu malam.. lagi menjadi bangang dan x boleh berpikir..kahkahkah.. Bebudak PASTI PAS pun tak sebodoh ulamak2 dan ustat2 mereka. Makin solat.. makin tunggang tunggik solat..mulut kumat kamit sebut nama Allah.. makin bodoh dan bangang.. 

Lagi dibaca hadis dan ayat2 suci..makinlah merapu lobai2 ni.. agama apakah mereka ini??? Nabi dulu x ajar umatnya semakin alim semakin bodoh.. semakin hati tunduk kepada Allah..maka makin banganglah seseorang hamba tu.. Camanalah bodoh biol begini boleh mimpi dan berangan nak masuk syurga??? Tapi xpa..mimpi mimpi dan angan2 x salah.. kahkahkah.. on APA MAKNA BERITA INI

in response to Geng pas pun sama...redha terima sj apa sj...qu puta, by Saiful.
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/1/16


ROSMAH BUKAN BADAK
Semua ahli umno mesti bersetuju bahawa bau kentut president umno wangi semerbak bau bunga mawar dan suami nya Rosmah tidaklah segemok umpama badak berendam.... Setujulh kita bahawa Rosmah seslim zana Zen kahkahkah on APA MAKNA BERITA INI
Anonymous
on 4/1/16


------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SETUJU !!!!!!!

Bukan semua Melayu BODOH

Rata rata BAHALOL SAJA

Pak ULARMAMAK nak kaya ber gaya DUMBNO jugak

Biasa lah Otak KEPITING

Tanpa Nama berkata...

Nk marah dgn org Islam yg baca Quran dn selalu bangun utk solat malam tu ?nape wahai Saipul? Mna kau tau depa bodoh? Kerugian apa yg ko dh alami sampai marah krn mrk ngaji Quran dn bngun solat mlm??

Tanpa Nama berkata...

Hahaha betoi... smayang tunggang tebalik, bodoh mengalahkan haram jadah lg, apa yg ulardalamsemak cakap telan bulat2 padahai depa tu mengaji pon bodo kat sekolah.. alquran depa xbagi org yg xmengaji agama tafsir, depa ja boleh sebab depa 'ahli'.. ahli kepala bapak, alquran xdak sebut pon ulardalamsemak saja boleh tafsir n ckp bab tu, alquran utk semua umat fahami, sbg guideline sbb Islam tu bkn agama, tp cara hidup yg tuhan nk kita ikut.. sebab tu masyarakat islam mundur, puncanya dari pak2 lebai perasan bagus, org2 islam belajar agama dari mereka yg dungu2 ni, bkn dari alquran tu sendiri, patut dikaji balik la kenapa selama lebih 1200 tahun islam mundur, tp maju pada zaman lepas rasulullah n sahabat.. hanya sekitar 100 tahun saja yg benar2 islam, mai masuk Umayyah dah celaru dan jd agama rekaan dah, tambah2 muawiyah pulak anak abi sufian sang pendusta.. xpnah terpikir ke 6 ulamak hadis semua dari bangsa parsi bkn arab, yg tok2 ulardalamsemak benci skrg ni sebab syiah.. hehe cuma dulu depa agama majusi la, yg berdendam dgn islam sbb islam yg hancurkan sassanid depa.. moga kita diberi hidayah utk berfikir..