.

Sabtu, 16 April 2016

FBI MAKAN BABI TAK MAKAN RASUAH







SOKONG

TAPI TIM FBI

MAKAN BABI

TAK MAKAN

RASUAH


'Henti dakwa Najib salah guna wang 1MDB'

SHAH ALAM - Ahli Majlis Tertinggi Umno,  Irmohizam Ibrahim berharap agar setiap pihak menghentikan serta-merta dakwaan terhadap Najib berhubung penyalahgunaan wang 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

Menurut beliau, fitnah yang dilemparkan sebelum ini adalah jelas bagi menjatuhkan imej dan kedudukan Najib sebagai Perdana Menteri di negara ini.

“Kemasukan wang ke dalam akaun peribadi Najibi hanyalah sumbangan dari kerajaan Arab Saudi,” katanya dalam satu kenyataan.



KAH KAH KAH

woit

tim FBI

di kuala lumpur

dah sampai

kah kah kah

siasatan dah mula

kah kah kah

jo low dah cabut

reza dah cabut

arab abu dhabi

dah kena tangkap


kah kah kah

nak berhenti ke?

kah kah kah

macam mana henti

ini polis kapir

kapir makan babi

tak makan rasuah

kah kah kah

ENTOT  BIEN

--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam putar alam bermacam-macam punya alasan yang mana nak percaya. Jangan dok syiok sendiri cuma yg makan dedak sahaja boleh termakan sandiwara ini.

panglimo potaseh berkata...

Hentikan lah untuk dakwa-dakwi Najib .. kata Rajo Pahang Najib ni kuek kojo .. Najib pon ponah sosama rakyat bozikir sambil bogondang untuk panggil mualaikat .. Najib ni Panglimo Bosa Eslam, dio buek apo sajo untok togakan Eslam, togak, torpacak dan torpancut .. sohingga Pak Arab dongan sonang hati bagi Najib 2,600 juta hinggit sobab haghi-haghi bojuang untuk Eslam .. takdo hal.

Dah tontu Najib tak minum arak, makan babi dan entot-entot. Najib sotahun ntah borapo kali poe Mokah .. dah tontu opo pon doso dia tontu dah di borosihkan, JAKIM tontu dah kautimkan Najib untuk ko sorgo. Jadi sapo lah FBI tu nak pandai-pandai siasat Najib plak. FBI dah tontu kuek minum arak, makan babi, sontoh pompuan, tak jago aurat, tak poso, tak mandi wajib, mungkin jugo tak bosunat. FBI tontu tak dapek bezokan mano satu Mokah dan yang mano Mukah Sarawak .. apo yang ponting dah tontu FBI masuk norako.

pirit berkata...

ikut laporan terbaru, panda putrajaya didapati semakin kurus...huhu

Nazrio Dond DoLLa berkata...

DedaK hv to keep in stock...
DedaK have to buy
biLyun biLyun..

Hello... !!!
dah bank in beLum.?
Macam x biLyun biLyun jer hari ni...
Yu don't pLay~pLay...