.

Sabtu, 16 April 2016

FBI SEDANG CARI




FACE BOOK

APA SUDAH JADI 'SHEIKH' !!!!

DUA BULAN LEPAS beriya2 menafikan RM2.6 bilion itu derma, tapi pelaburan..

TETAPI SEKARANG mengiyakan pula RM2.6 bilion itu derma plok.. KENAPA tiba-tiba kenyataan Menteri Luar Arab Saudi berubah setelah tiba di Turki ???

TAHUKAH ANDA, rupa2nya Najib & Rosmah skrg berada di Turki.. Hurmmm..

NAMPAK TAK !!!.. Sejak bila pak arab belajar ilmu putar belit Umno ???

























--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

brp agaknya harga yg rakyat malaysia perlu byr utk pengakuan ini?

Vassili Zaitsev berkata...

Wei, kang cakap banyak kang disekatnya pulak ko punya AJI kang. Dia tak rugi banyak tapi tabung aji pulak yang kurang untung! Kah kah kah.. Arab tu wei.. Kaum Nabi tu wei.. ko tak caya kat ARAB ke wei..? Abu Jahal ngan Abu Lahap pun ARAB jugak..cuma peLAHAP sekor ni je BUGIS... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Jgn lupa gunakan sekali ayat2 suci al quran ye..
Serban dgn jubah pakai sekali.berbondong bondong melayu bodoh akan masuk amno..

Tanpa Nama berkata...

Nak melabur ke.. nak berak ke.. nak derma ke.. takdak hal la.. yg jadi pasainya.. apa pasai yang duk bank in ke akaun peribadi najib tuh?? Org kampung macam aku yg x skolah tinggi pun bleh pikir apa.. Ibaratnya macam aku ni guru besar skolah lah.. xkan duit2 PIBG skolah atau derma untuk skolah masuk ke akaun aku sbagai guru besar??? Mesti masuk akaun bank atas nama skolah. Mengommm tahap gaban sungguh!!