Ahad, 10 April 2016

JANGAN BIARKAN SORANG SORANG







ROMPAK

SAMA SAMA

BERAK

SAMA SAMA

GELEDAH PUN

SAMA SAMALA

TAK ADIL LAH



1MDB: Bukan Shahrol saja harus dipersalahkan, kata NGO

Kumpulan hak asasi manusia Proham hari ini berkata dakwaan pecah amanah melibatkan dana milik negara 1MDB bukan tanggungjawab bekas ketua pegawai eksekutifnya.
Menjawab laporan Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC) mengenai 1MDB, Proham terkejut dengan pendedahan struktur tadbir urus yang lemah dan pemantauan yang dimulakan terhadap jumlah wang yang besar milik rakyat.
"Kami menyatakan kebimbangan terhadap kegagalan lembaga pengarah, majlis penasihat dan kementerian kewangan untuk memulakan semak dan imbang yang mencukupi.
"Kami tidak bersetuju bahawa pecah amanah terletak semata-mata kepada ketua pegawai eksekutif 1MDB dan oleh itu laporan Ketua Audit Negara adalah penting dkeluarkan segera," kata Pengerusi Proham Kuthubul Zaman Bukhari dan Setiausaha Agung Denison Jayasooria dalam satu kenyataan.
KAH KAH KAH

TAK KAN

TIM FBI

JUMPA MAMAT

INI SORANG

KAH KAH KAH

TERKINCITLAH




----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mase kes Altantuya mula2 Razak Baginda yg jadi balaci Najib, kini Sharol pulak!

melaju7010@gmail.com berkata...

Masa altan....bolehla..kapiltalis tak rugi banyak....INI biliun biliun takde tindakan dari kapiltalis....satu dunia buat cuci duit....sendiri mahu ingatlah...mesti kapiltalis mahu TANGKAP ini kepala 1MDB punya...atau buat cagaran bumi Malaysia utk projek lain.....mampus kita semua kata Kitty cek deet.SIAL pulak aku cakap.