.

Ahad, 10 April 2016

MAHAREMBAT MELAWAK LAGI




MAHAREMBAT

BUAT LAWAK



April 9, 2016
najib_1mdb_6002
Beliau dan kerajaan sedia ada dipilih secara sah dan hanya boleh diganti menerusi pilihan raya umum. 




KAH KAH KAH

50 BILION

DIREMBAT

TAK HALANG

APA APA

HANYA BATAL

BIASISWA

KAH KAH KAH



--------------

6 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Akhbar no.1 Amerika, Washington Post meminta Presiden nya Barak Obama, jauhkan diri daripada Najib, demi memilihara kemapanan pembagunan sosio-ekonomi Amerika.

Ini menunjukkan betapa malangnya kita sebagai rakyat Malaysia. Sedang orang lain dah sedar akan kebusukan Najib dan nak jauhkan diri daripada nya .. tapi Najib dah ada pon terlekat didalam badan kita dan kita masih tergaru-garu untuk membuang sial ini.

Para pembuang sial dan penangkap jin seperti Datuk Doktor Haji Ustaz Lebai Fadilah Kamsan dan Tok Guru Harun Din dah diam dan kenyang .. mereka dah pon dapat surga dunia dan tiket untuk surga akhirat. Mereka tak mau kacau anjing yang sedang tidur .. nanti silap-silap kono gigit .. kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

busut la pasal biasiswa... cakap nak ade pemengang PhD la.. Master la...
rupenye dia layan yg LCE je...

Tanpa Nama berkata...

umpama jgn jadikn taik itu halangan utk sihat jika dimakan

badut sarkis betul la

Tanpa Nama berkata...

Assalam Bro,kita mahu Najib letak jawatan BUKAN nak tukar kerajaan.Hei Najib ! Ada faham ke ?

Tanpa Nama berkata...

Nak halangan ape mak badak dpn muka tak terhalang kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Abg ajib ni.. skli kalau dia bukak mulot.. mmg smuanya baik kat dia.. sembang deras kata nk saman WSJ. Mcm gampang pun ada sembang.. last2 duk harapkan laporan PAC kononnya dirinya bersih dpd skandal 1MDBadak. Lpas ni ntah2 dia pun nak letak jawatan bila dh tau FBI nk amik keterangan dia.. puihhh puihhhh!!