.

Selasa, 5 April 2016

MAIN GOLF DI AMERIKA






APA DIA 

FITNAH ITU?




'Fitnah antara sebab 32,934 penderma Yapeim tarik diri'

Persepsi negatif dan fitnah adalah antara sebab seramai 32,934 penderma membatalkan sumbangan mereka kepada Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (Yapeim) dari 2015 sehingga Februari 2016.
Hasilnya, Yapeim mengalami kerugian sebanyak RM580,897, yang sebelum ini diperolehi melalui skim potongan bulanan.
Perkara itu didedahkan oleh Tuan Haji Jamil Khir Baharom dalam jawapan bertulis di Parlimen semalam.
KAH KAH KAH

woit

main golf 

di amerika

sunat ke?

shopping pakai

duit yapiem 

apa hukum?

ada fatwa ke

buat kahwin

di paris

saje tanya 

jangan marah

nanti tak masuk

syurga kah kah

PUNDRAK MIREK



duit VIDFANA
TEKLAH MEMBERi
VIRDANA



-------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Muka muka ahli ahli syurga..... Tp jk tk amanah....jd ahli neraka.... Muga dpt bermewah mewah di dunia...bermegah megah di malaysia.

Saiful berkata...

Dah jemu tahap taik.. ngan geng2 ni..tu pun ada malaiyu cium tgn ...

Tanpa Nama berkata...

Jamil ni mmg confirm ahli syurga.. rembat pi la berapa juta pun.. dijamin ahli syurga. Kowang apa tau?? Menganga je

Tanpa Nama berkata...

Orang ulamak mana boleh pakai kep.

Lain kali kalau nak tunjuk gambar hayun kayu golf pakailah jubah hitam berbenang emas dan serban lilit kepala. Barulah Ummm .... Untung-untung ada Pak Arab yang terharu nak bagi donation macam si dia tuu... kerana nak kembangkan budaya mereka.

Saja nak tanya lagi .... Adakah lain kalinya tuu .. ?.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Tidak kenai sywouargha petai..
ADA Ker patut dia kata dia rugi
MrngaLami kerugian, teLah rugi
Apa ini punya bisnis, derma tadak
Dia kata di rugi bisnis....
Ini orang betuL2 hina meLayu
Tunjuk bodoH daLam Parliament
Depsn semua anak bangsa
Menghinaa agong sultan
Raja raja meLayu

Tanpa Nama berkata...

Ulama moden & sempoi konon
Nak tunjuk Islam tu maju kenalah guna Wang zakat berjoli sakan
Yang nak masuk syurga tu jangan beri zakat pada umno
Silap hari dibuatnya berancuk kat Paris guna duit tu