.

Khamis, 7 April 2016

ORANG DALAM BUKA RAHSIA






INI DIA BUKTI

ORANG DALAM

ANAK SPEAKER

BUKAN KOMAN

ANAK ANGKUT

Saman, dan saya akan tunjuk bukti – anak Speaker Johor


Shukur mahu dicabar tunjuk bukti kewujudkan gerakan menggulingkan Khaled Nordin di mahkamah

PETALING JAYA: Ahli UMNO, Shukur Mohamad akan menunjukkan bukti wujudnya gerakan menggulingkan Menteri Besar Johor,  Mohamed Khaled Nordin, hanya jika dia disaman.
Beliau sebelum ini mendakwa adanya komplot yang diketuai kumpulan penyokong Najib untuk menggantikan Menteri Besar di Darul Takzim.
Justeru, beliau mengalu-alukan mana-mana pihak yang tidak berpuas hati dengan kontroversi yang tercetus supaya meletakkan jumlah saman yang ingin dikenakan.
“Kalau saya salah saman lah saya, berapa pun saya terima, kalau saya menang saya tidak akan saman balik sebaliknya saya akan pastikan benda ini (gerakan jatuhkan Mohamed Khaled) ini terpampang di dada akhbar selama seminggu.

“Jangan cabar saya suruh tunjuk bukti di media sosial, kita cabar tunjuk bukti di mahkamah, biar mahkamah jadi penentu.
“Saya akan kelurkan semua bukti seperti yang kata (wujud gerakan jatuhkan Menteri Besar), saman saya hari ini, buat laporan polis kata saya fitnah. Tetapi kalau dia (kumpulan penyokong Najib) tak nak buat laporan polis, saya tidak akan keluarkan bukti dalam waktu terdekat,” katanya kepada FMT.

KAH KAH KAH

kacau lagi kacau
bilau lagi bilau
perang terus
kah kah kah
bangsa johor
bangun melawan
kah kah kah
gerakan tendang
gerakan singkir
kah kah kah

TERAJANG SEKALI

--------------

4 ulasan:

usop ali berkata...

dah x boleh nak sabau niee....bila lagi nak buka....stim tau....hahahhaa

Malaysiabaru berkata...

Wooit

1mdobi 1mbabi


Dah kluar cnn bbc ...


Tan Sri babee ngok kamarudin apa tunggu letak jawatan kah tan Sri Anwar berambuass


Woi.....

Alamak apa dah nak ckp.... Lupa daa

air gunung berkata...

Kalo mp johor bharu dpt 1 juta x kan aku x dpt gak.
Hehe..aksi salak mnyalak menatang nama ringgit malaysia sdng di wayangkan.x dpt aku gigit kaki hang bijan..kih kih

Tanpa Nama berkata...

Ada jugak yg kena sumbat dlm tong kontrit karang ni hahaha. Bagus bagus, berani kerana bonar.