.

Rabu, 13 April 2016

PANAS KENAPA KITA PANAS





JUAL PENJANA KUASA
1.Sebab tu lah najib jual syarikat penjana kuasa kat cina......pakai petroleum banyak sangat. Tapi para rakyat marah kat dia.

 2.Setakat ni najib belum kenakan apa2 cukai utk O2 dimesia untuk atasi imbangan O2 dan CO2. Untuk pengetahuan mungkin Asal usul GST bermula dr cukai O2 la....tapi utk mengelakan rakyat kata najib gila maka ditukar nama ke GST.

3. Pokok2 menyedut udara CO2 diwaktu Siang dlm proses fotosintesis.......sebab tu kerajaan islam kelantan menebang semua pokok supaya imbangan CO2 dan O2 tak berbeza diwaktu siang atau malam. Di perak tambee zambri cantas lagi banyak hutan untuk merealisasikan teori nko beb! Sekarang baru aku nampak kebijaksanaa nko lebih kurang samo ja dgn Najib panglimo agama. Tak ramai yg sodar Rasionalnya masalah banjir hanya 1bulan sedangkan masalah CO2 hari2 pokok keluarkan. Nampak tak bijaknya teori nko.

4. Gesture kerajaan Agama di ktan pula menolong/ membantu Najib menyelamatkan kan islam menentang ISIS dgn membalak khinzir hutan klantan. Aku on PANAS PANAS OOO PANAS Publish | Delete | Spam Boley Jalan at 3:37 PM


FASA TERAKHIR
Apakah ini detiknya ALLAH menahan 1/3 hujan atau kita sedang berada 2/3 hujan? Jika benar, sesunggunhya kita memang di fasa terakhir kehidupan. Cuma ntah berapa lama tempohnya 1/3 atau 2/3 itu, adakah setahun, 10 tahun atau berapa lama selang masa setiap tempoh itu. Wallahua'lam. on PANAS PANAS OOO PANAS Publish | Delete | Spam kerenggge at 3:33 PM



CADANGAN PRATIKAL
Rencana "Panas Panas OOO Panas" menghurai sedikit dinamika atau proses munculnya gejala panas yang boleh membikin manusia jatuh benggang dan bosan dengannya.'The whole country seems to be affected by the ennui of global warming'.Namun TT harus juga menurunkan cadangan2 yang praktikal bagaimana nak mengurengkan isu gejala panas melampau ni.

 Kita pun berada dalam satu situasi modeniti yang ironi. Lagi kita sedar yang kita tidak seharusnya membakar fosil kerana itu menyumbang fenomena panas melampau lagi sakan membakarnya melalui pemakaian kenderaan. Lagi kita ketahui bahawa kurengkan penggodlan hutan, lagi banyak hutan dibotakan. Lagi kita sedar yang pembikinan industri akan memuntahkan lagi CO2 lagi banyak negar akan mendirikan industri pembuatan.

Mungkin desakan dan tuntutan kapitalisme yg tak terkawal itu adalah penyebab besar kenapa gejala panas melampau ini akan menjadi ciri kekal dalam kehidupan kita. on PANAS PANAS OOO PANAS Publish | Delete | Spam UNCLE RAMLI at 3:18 PM

IKUT AKAL
Tuan TT, Saya cadangkan kepada saudara, selain dari mempelajari ilmu sains, eloklah saudara mendalami ilmu al quran juga. Jika saudara benar-benar seorang Muslim, saudara wajib mempercayai apa yang tetulis di dalam al-quran. Banyak ayat yang menceritakan di dalam kitab suci kamu itu bahawa Allah menimpakan azabnya dalam berbagai bentuk seperti gempa bumi, hujan ribut yang membeku, letusan gunung berapi dsbnya sejak zaman berzaman sebelum kelahiran nabi kita lagi sebagai peringatan kepada makhluk supaya tidak menyekutukan Allah.

 Hang ikut akal kepala otak hang bagi hujah ilmu kejadian dan sains semata-mata, semua mangkuk hayun faham perkara tersebut. Lain la kalau hang tak percaya al quran, maka hang berpegang sajalah kepada fahaman sains tersebut dan jadilah komunis hingga ke akhir hayat. Kalau hang tanya aku pasai apa banjir besar berlaku di Kelantan, pendapat peribadi aku kata Allah murka sebab ulamak pemimpin PAS (selain Nik Aziz dan Husam Musa) sudah menyeleweng....depa rembat on PANAS PANAS OOO PANAS Publish | Delete | Spam Asrul Sani on 4/13/16

MELABON
Ni abodo,tonton porn paham ke hang melabon?tambah elnino tu bermaksud mukjizat nabi is a.patutnya penebang balak penyebab banjir Kelantan tu disalib dipasung tengah panas ni on PANAS PANAS OOO PANAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/13/16


-----------

2 ulasan:

Saiful berkata...

Ayaq dah cukup , kita yg tak pandai urus..panas .mmmg akan panas...sbb ..logik.. tak yah dok risau..kita akan terus panas..manusia ada otak.. guna...air laut..air basuh tangan.. kita dok komplem..tapi enjoy de mwnjoui..basuh tangan..sj ..mcm mandi.. org msia aja bodo keliling ada laut..buat la ayaq..nuu yahudi..tak ada hujan SSgt.
no komplen..siap boleh kata..tak ada hujan pun tak apa...nak sejuk.. tak yah dok msia...intiendo

Saiful berkata...

Lagi satub..panas ni utk solar system.. new energy kut.. jd tak ka kalut bila minyak kurang.. org semakin kuat mkn..kuat nembazur..panas bg mknan lebih...jgn komplen pakai topi payung..