.

Isnin, 4 April 2016

PM AKAN TERJUAL






YA AMPOON

YA MAULANA

YA HA Bi Bi

YA NA NA



Saya berminat membeli PM daripada membeli pengadil -TMJ

 | April 4, 2016
Beliau menjawab tuduhan pengguna media sosial yang mendakwa TMJ membeli pengadil untuk menang perlawanan bola sepak.
PETALING JAYA: Tuanku Mahkota Johor (TMJ), Tuanku Ismail Sultan Ibrahim lebih berminat membeli Perdana Menteri dan jadikan dirinya Perdana Menteri menggunakan wang yang dimilikinya berbanding membeli pengadil bola sepak untuk memenangi perlawanan.
Beliau berkata demikian bagi menjawab komen pengguna media sosial yang mendakwa JDT membeli pengadil.
“Dengan semua wang yang saya miliki, adakah anda benar-benar berfikir yang saya akan membeli pengadil? Saya lebih berminat untuk membeli Perdana Menteri dan jadikan diri saya Perdana Menteri daripada membayar pengadil untuk memenangi perlawanan bola sepak.
“Tetapi apa boleh buat. Saya selalu berfikiran luas manakala mereka pula sentiasa berfikiran sempit,” katanya seperti yang disiarkan di Facebook Johor Southern Tigers.

KAH KAH KAH

gwa tak tahu

apa nak komen

kah kah kah

dalam sungguh

amat dalam

kah kah kah

dal dan laaam

TAJAM DALAM

------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Dal dan Laam makno nyo .. ya ampoon ya tuankoo .. sombah patek haghap di ampooon .. hamboo ni pachal yang sangat hinoo .. limoo sen pon tak laku. Tu lah hamboo nak tanyoo .. cam no nak jadi Rajo .. tak dapek Rajo, Tengkoo pon jadi lah .. kono tukar surat beranak ko, macam Teukoo Nan.

Tanpa Nama berkata...

Wakakakaka...cari le contoh lain, beli Ahmad Maslan ke, hassan malek ke ataupun Haji Hadi

Tanpa Nama berkata...

beli pengadil cuma menang hasil kecik je..kalo jadi pm bukan shj memiliki pengadil malah memiliki sabah dan sarawak, seluruh semenanjung sume bawah kuasa nya nanti..kalo dulu atoknya bole lempang org sb anaknya kalah hoki..agak2nya kalo jd pm nanti apa akan jd?mungkin pulau pinang akan dijadikan guatonamo apo namo panamo, kemudian sumbat lks,lge dap mat sabu dan dan dan dlm penjara baru..pm najib pun bole nak rampas kuasa agong..jadi sultan pun dah tunjuk kepala transformer kat rakyat..benar la kata puisi..orang2 kampung melihat dengan mata terbuka, berhingus hijau..lagi baik jadi syaitan dari sultan..syaitan takda bank muamalat palat..tak bole buka akaun oversea sea..