.

Jumaat, 20 Mei 2016

BABI TAK MAKAN DUIT RAKYAT


DIUMUMKAN

BABI TAK 

 PERNAH

 MAKAN DUIT 

RAKYAT







------------

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...........
lebai haramjadah makan rasuah........

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah... Ape citer ostad hj hadi nie... 2 billion tu dah ada syer ke kah kah kah...aku rasa lama dh tak mencandat sbbtu lain ckit otak dia...nk kata lama tak berancok....dia ullarma bab berancok mmg sabar, tak berancok takpe...bidadari syurga menanti kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Siapa yang jadi gembala lembu? ANJING yg menyalak babi dalam bukit.

Tanpa Nama berkata...

Dunia sekarang lahir kan banyak penipu tuk cari makan

Kalau jadi nelayan kat laut pun gagal , cuba pulak kat darat

Yang penting dapat banyak duit boleh kaya ber gaya

Jual jaja AGAMA paling mudah buat duit tak kena cukai pulak tu

MELAYU memang BODOH tak dapat guna OTAK BER FIKIR mana yang baik dan tidak baik


Tau tau LAHAP saja

Yang penting MASYOOKKKKKKKKKK

Nanti semua Naik nak tanggung BEWAK


BEWAK ini mana mana boleh hidup atas Darat pun boleh , LAUT pun boleh

Tak caya tanya NELAYAN DARAT lah....

panglimo potaseh berkata...

Makan Babi haram, walaupun disembelih dgn baca bismilah 100X, di sembelih oleh ustaz yang dah sunat 2X. Rasuah kalau disembelih cara Islam, disunatkan ia jadi halal boleh dimakan .. tu sebab orang melayu cakap Makan Rasuah.

Tanpa Nama berkata...

hadi sotong memulakan lagu rasisma..lagu rasisma perlu dimainkan lagi dan lagi dan lagi agar yg bernama melayu yg berjubah yang berkopiah terus lupa hal negara. umum tahu bahawa hadi dan pas adalah parti yg digunakan utk memecahkan undi. swajibnya tiada tolak ansur dlm hal ini. garis perjuangan pas adalah utk ahlinya shj..bukan utk rakyat pelbagai bangsa.sblm hadi jd pm, hadi wajib tahu bhw penghasilan terbesar negara melayu ahli sunnah waljammah malaysia adalah babi. dari hidung sampai ke tahi dan bulunya semuanya disahamkan..saham2 dari penghasilan babi ini dilanggan juga oleh kontrektor2 kelas pertama dan kelas ketiga melayu islam ahlisunnah waljammah..babi juga telah hilang tempat tinggal kerana hutan2 dikelantan negeri serambi mekah telah dipadang pasirkan.pada ketika hadi myalak2 membabikan org,parti atau apa2 shj, cuba cina2 dap bawa bertenang dan bo layan..mungkin hadi yg mnukarkan warna nya kemerah2an seakan kulit babi atau pun menyamar mjd kutu babi..umno bn wajib marah dgn hadi sb hadi meng LEMBUkan umno bn..kita lihat kalo2 ada pembalas pantun dari kumpulan umno bn..rasisma akan terus dilagukan..alangkah bahagianya kalo muhammad pun berasal dari terengganu ataupun kelantan..

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kesian babi tu.. Tak pasal pasal jadi contoh....wantan men kalau takder babi... Tala sedapppp oooooo...... Kakakakakkaka

Tanpa Nama berkata...

Ularmak nanti kena tutuh rakyat melatah pulak penyokong nya.baik tumpu didakwah sahaja kan lagi bagus .

Tanpa Nama berkata...

kan manusia tu sebaik2 kejadian? knp nak disamakan dengan haiwan? lembu dan khinzir?

hadi. ko kalau suka sgt kat lembu, elok bela lembu. ada manfaat kpd ekonomi. dr perabih duit rakyat tak jalankan tugas; asyik monteng ajo...

kalau ko rasa babi tu haram, cuba ko fikir, haram pd Allah juga ke? babi tu diharamkan ke atas manusia sbg ujian; siapa diantara manusia akan taat atau engkar!

sibuk doa. Ya Allah semua ini tak Kau jadikan dgn sia2.

tp dlm lain masa, ko kutuk babi; adakah ko nak kata sia2 aja Allah cipta babi?

Tanpa Nama berkata...

Botul ko Hj Hadi cakap cam tu...lum pasti sahih berito tu...kau dah hina kaw2...caro kau lagi macam sial...

Tanpa Nama berkata...

hadi dan haron din mmg sah kapir laknak. 2 ekor ni mmg suka makan babi..