.

Jumaat, 20 Mei 2016

KES NIK ABOODOH







KES BERAT

DAH DAPAT

ARAHAN






CELAKO

Celako ni boleh berkata kata dgn Allah YaHadi YaHadi Ya Ayoh Ping Pasir Mas on NIK ABDUH REKRUT ALLAH
Malaysiabaru
on 5/19/16




ORANG SESAT
tak kira siapa pung Apabila dikatakan kepada mereka: "Marilah kamu (tunduk) kepada hukum yang Allah telah turunkan dan kepada hukum Rasul", niscaya kamu lihat orang-orang munafik menghalangi (manusia) dengan sekuat-kuatnya dari (mendekati) kamu. 

oi bahaya rupanya munafik ni lagi jahat dari kapir Maka mengapa kamu (terpecah) menjadi dua golongan dalam (menghadapi) orang-orang munafik, padahal Allah telah membalikkan mereka kepada kekafiran, disebabkan usaha mereka sendiri? Apakah kamu bermaksud memberi petunjuk kepada orang-orang yang telah disesatkan Allah? 

Barang siapa yang disesatkan Allah, sekali-kali kamu tidak mendapatkan jalan (untuk memberi petunjuk) kepadanya. awas adakah setiap dari kita dah termasuk dalam golongan munafik? jeng jeng jeng on NIK ABDUH REKRUT ALLAH - SATU PANDANGAN
Anonymous
on 5/19/16


NAK TANYO
Kawe nok tanyo Abe Abduh. Nabi Adam dan Hawa telah ditakdirkan Allah untuk makan buah Khaldum di Syurga? on NIK ABDUH REKRUT ALLAH - SATU PANDANGAN
Anonymous
on 5/19/16

OTAK DAH HILANG
Macham2 pun bolih cakap. Tentu otak dah hilang. Tak malu mesti robot bukan manusia. on NIK ABDUH REKRUT ALLAH - SATU PANDANGAN
Anonymous
on 5/19/16

TELEPON ALLAH
Berapi api cakap slps telepon Allah.. Tiap2 pagi, berkawat dan mereport dgn Allah sblm mendapat arahan terus selanjutnya. Tiada perantaraan Jibril bro.. Skrg WeChat, Wasap dgn Allah pun boleh. Bercakap dgn umat Dunia Ketiga.. senang ja nak bodohkan manusia2 lembu jadian.. on NIK ABDUH REKRUT ALLAH - SATU PANDANGAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/19/16




----------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BODOH banget

Sudah tahu BODOH masih nak agung agung kan SI BODOH

Tutup cerita saja

Bebudak LAHAP akan ber kata kata apa saja asal kan ADA MASYOOOOOOOKKKKK

Mana ada nak kerja FREE lah

Lagi pulak MELAYU


GOBLOK banget sih ?????

Tanpa Nama berkata...

Apo yg salah ceramah Nik Abduh tu? Kau baco Quran ko tak? Kau fahamkan tafsiranya sekali la.... online ngan Allah aponya...kuk kau tak nak ikut takdo masalah...

Tanpa Nama berkata...

Dia sedang ber-ucap secara 'LIVE" dari Hospital Bahagia-Tanjung Rambutan

gila ni memang 1001 macam..kakakaka

Tanpa Nama berkata...

kau tak faham quran ..kau kato orang gilo...sodangkan orang tak cakap kau tu jahil...memang busuk la kau..

Tanpa Nama berkata...

Tiap kali nengok muka si nik abodoh ni aku teringat lagu nasyid evergreen Raihan: Iman Mutiara "iman tak boleh dwarisi..."

Tanpa Nama berkata...

Parah jugak kalau macam ni...jadi masa rampasan kuasa dolu2 dari umayyah ke abbassiah..sapa yang shaiton? Tanya je stad...saya budak baru nak up..