.

Khamis, 5 Mei 2016

DIPENJARA KERANA BERCAKAP BENAR





SOSOK INI

DIPENJARA

KERANA 

BERCAKAP

BENAR



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ANWAR IBRAHIM

Ini kah WIRA MELAYU ABAD ini

Tak ada Melayu lain yang tahu jadi Melayu

Anwar Ibrahim ini Melayu WIRA Melayu

Muka Bersih

Muka Ada Seri

Muka ISLAM Melayu

Ini bukan Mat LOL

ini bukan Mat BOROI

Ini bukan Mat KAMPAU

Ini bukan Mat LAHAP

Melayu yang takut SEKSA KUBOR saja berani hidup sama ANWAR IBRAHIM

Apa lah MELAYU tanpa ANWAR IBRAHIM

Hidup Mati ini WIRA MELAYU

Bukan HANG TUAH

Bukan HANG TOYE

Bukan HANG LOL

Ini ANWAR IBRAHIM

Melayu Pulau Pinang yang tahu jadi MELAYU

Muka pun BERSIH ber SERI

Melayu lain muka JERANGKONG macam NAMPAK MALAIKAT MAUT

Tanpa Nama berkata...

Sosok inilah penghancur harapan rakyat.
Disaat umno makin serakah, nafsu beliau sama naik serakahnnya.
Menurut islam manuaia bodoh adalah org yg jatuh kedalam lubang yg sama 2x.
Dan beliau adalah manusia bodoh itu.
Jilalau dulu ulahnya mamak yg memang cerdik dalam urusan subversif, kali ini beliau jatuh lg dgn PM yg kuat tdo. Selepas kuat tdo diganti pula PM kuat menipu dan mencuri.
tetapi manusia bodoh ini tetap jatuh dilobang yg sama.
Jgn salahkan mat bahalol.
Jgn salahkan mat kotak.
Jgn salahkan sotong mahupun katak.
Jgn dikesalkan 4tahil lemah diganti shafie.
Anwar Ibrahim, anda mmg bodoh dan tidak pernah belajar.

Tanpa Nama berkata...

Kalo dibanding dgn pemimpin PAS yg ada skrg ni pun, dgn Anwar Ibrahim, harap berat serban ngan jubah saja yg lebih.

Lain2..hampeh belaka. PAS mmg korup dgn agama. Mmg PAS x korup dgn wang, cuma balak ja rembat jugak. Akan tetapi, bila disogokkan ayat2 agama kpd ahli2 dan pemimpin PAS, sama mcm pemimpin UMNO dpt wang. Terus jadi bodoh x mampu berpikir lagi. Walhal agama g disogokkan itu, hanya permainan silap mata belaka. Si penyogok ayat2 agama, hanya mempermainkan sahaja, tetapi lobai2 PAS sudah macam mabuk judi dan buah kepayang. Ada yg terus menggelupor x bangun2 dah. Hebat penangan ayat2 agama bila disalahguna pun, masih kuat aura mantranya.

Tanpa Nama berkata...

pejuang sebenar semoga Allah merahmatimu selalu~

Tanpa Nama berkata...

Kira sekarang ni hang punya pak lebai lagi cerdik la? Fakta hang skrg,ni menurut islam la? Ohh lupa pulak,pak lebai hang memang besa pesan kat hang dulu2 biaq tak pi sekolah takpa janji serban kena ada atas kepala,baru boleh,masuk syurga,pasai kat akhirat serban tu nanti hang boleh guna nak tipu tuhan bagi berat pahala hang kan? Hihihi