.

Jumaat, 6 Mei 2016

FBI CARI RIZA AZIZ









MANGKOK!

HANG ILANG 

KE MANA

FBI CARI HANG


HANG 

NAK LESAP

KE MANA?



-----------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bersembunyi dibawah rumah Jho Loo cina tembam.

Tanpa Nama berkata...

Klu anak Mangkuk Bapak nye Mangkuk Hayun hehehe

Algojo berkata...

Woi Omputih FBI, hormatilah. Si Dol ni pasal ayah dia seorang pemimpin negara yang beriman serta patuh syariah! Jika kamu tidak menghormati beliau sebagai anak seorang pemimpin negara maka kamu boleh jatuh KAFIR omputih oooiii.... kab kah kah..

lily suzila berkata...

Muka mcm pak arab yang bg derma ajaib tu.aneh sekali sapa ni anak rosmah ke cari la dirumah mahalnya dinew york.i say kantoi pulak tak dpt beli sebuah lg di dubai.apa kata pak arab derma lg.byk org malaysia boleh percaya lah.tak percaya cuba tanya datok datok menteri selain satu yg dah ditarik darjah jd encik tu.bg dedak kata rosmah kurus cam ziana zainpun mereka akan sibuk membela juga.

Tanpa Nama berkata...

menyorok dalam kopek big mama...

Tanpa Nama berkata...

Ini muka OMPUTEH lah

Mana ada rupa melayu

KONTOL pun omputeh lah

Nak cari kat tempat omputeh saja lah

Boleh MAGIK kan

Tanpa Nama berkata...

Takpa boleh settle kot..,dengar kata adik ipar tiri dia anak menakan presiden kazakhstan tu,...baek punya cable..dun worry lah. Tambah tu pula pak tiri dia kawan baik obama pulak, apa nak kisah.Dengan harga minyak duk jatuh ni,lagi la buat obama & pak tiri lebih rapat ..Ye la.. dari hantar CIA pergi kazakhstan, baik guna,pak tiri dia lagi jimat & menguntungkan kan?,huhuh