.

Jumaat, 6 Mei 2016

HARI RAYUAN GWA








SENIN DEPAN

BUKAN 

SENIN INI

KEPUTUSAN

RAYUAN GWA





Keputusan rayuan kes akta hasutan akan diputuskan 16 Mei ini. Tukar gambar profile anda tanda solidariti.




-----------

5 ulasan:

Lanblack Lanblack berkata...

gua sedih sbb gua ini dlm golongan orang orang yg baik-baik yg tak dapat nak lakukan apa-apa untuk 'save malaysia'... gua harap rayuan lu diterima..

Tanpa Nama berkata...

tenang tenang saja TUAN GURU

ALLAH nak tutup buku orang orang LAHANAT senang saja

Dah mula pun

Satu per satu tetiba KIOK accident

Tengok saja lah

Lagi stress bebudak BAHALOL tengok kan

Tengok saja lah

Yang DAJJAL akan KIOK juga

Tiba masa nanti semua nya cancel

Tenang tenang saja

ALLAH MAHA AGONG

Tanpa Nama berkata...

Lu bukan golongan baik bro. Lu golongan BANGANG, mcm gua jugak.

Ngabihkan beras ja hidup. Buang masa Allah Taala ciptakan gas oksigen. Patut kita sama2 mampos dlm kehinaan sbb pengecut. Lu jgn buat2 hairan pulak kekal dlm api neraka kelak, sbb kita ni bebal dan pengecut. Mcm Abg Mat Bronson dok kata tu la.

Walau tarooo izil mujrimuuna naakisu ru-usihim aindarobbihim, robbanaa absorna wasami'na farji'na na'mal soolihan, inna muuqinuun. Berubahlah diri atau bunuhlah saja diri kamu, buang masa ja hidup atas muka bumi.

underBear berkata...

Hidop saya tiada fb. Tiada tweet. Tiada instagram. Tiada wheechat.
Hanya ada whatsapp,jadi gambarmu terpampang di whatsapp gua...

Tanpa Nama berkata...

Takde gambar profile lain ke? Gambar kau yg 40 thn dulu takde ke? Yg ni gambar kau tak hensem.. muka kau ketat sangat TT, kau mcm tak suka jer masuk penjara. Letak laa gambar kau sedang berkah kah kah.. baru la dilihat sebagai pejuang yg cool.

Biar masuk penjara, muka mesti happy, baru laa najib dan rosmah terus benci dgn kau. Biar diorang sakit hati bila tengok muka kau bergelak ketawa dimana mana. Biar sampai lakibini tu hembus nafas terakhir sebab sakit hati dgn pejuang rakyat. Pejuang yg baik mesti dibenci oleh pihak lawan kah kah kah.