Ahad, 22 Mei 2016

HADO SOTONG





HADI SOTONG
hadi sotong memulakan lagu rasisma..lagu rasisma perlu dimainkan lagi dan lagi dan lagi agar yg bernama melayu yg berjubah yang berkopiah terus lupa hal negara. umum tahu bahawa hadi dan pas adalah parti yg digunakan utk memecahkan undi. swajibnya tiada tolak ansur dlm hal ini.

 garis perjuangan pas adalah utk ahlinya shj..bukan utk rakyat pelbagai bangsa.sblm hadi jd pm, hadi wajib tahu bhw penghasilan terbesar negara melayu ahli sunnah waljammah malaysia adalah babi. dari hidung sampai ke tahi dan bulunya semuanya disahamkan..

saham2 dari penghasilan babi ini dilanggan juga oleh kontrektor2 kelas pertama dan kelas ketiga melayu islam ahlisunnah waljammah..babi juga telah hilang tempat tinggal kerana hutan2 dikelantan negeri serambi mekah telah dipadang pasirkan.pada ketika hadi myalak2 membabikan org,parti atau apa2 shj, cuba cina2 dap bawa bertenang dan bo layan..mungkin hadi yg mnukarkan warna nya kemerah2an seakan kulit babi atau pun menyamar mjd kutu babi..umno bn wajib marah dgn on BABI TAK MAKAN DUIT RAKYAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/20/16




-----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mungkin juga ALLAH mahu tunjuk kan pada manusia , BABI boleh wujud dalam Manusia yang GILA BABI

Nak tengok BABI PAKAI SERBAN susah

Mungkin ALLAH pertunjuk pada HADi itu lah BABI PAKAI SERBAN

ISLAM dari mulut Hadi bukan nya Islam seperti ajaran Quran dan Sunnah

Nau Zu Billah Meen Zalikkkk