.

Sabtu, 7 Mei 2016

TAK ADA KERJA LAIN





TAK ADA 

KERJA LAIN

JANGA TEPI

KAIN ORANG


Erotik Arab - cemburo tak ada balak

KUALA TERENGGANU - Mahkamah Rendah Syariah Kuala Terengganu kelmarin, menjatuhkan hukuman penjara sehari dan denda RM3,000 terhadap sepasang kekasih yang dicekup dalam keadaan berbogel di sebuah inap desa, 19 Januari lalu.

Tertuduh , lelaki berusia 27 tahun dan pasangannya berusia 24 tahun turut berdepan hukuman penjara enam bulan lagi sekiranya gagal menjelaskan denda berkenaan.

Keputusan dibuat Hakim Syarie, Nik Mohd Shahril Irwan Mat Yusof selepas pasangan berkenaan mengaku salah terhadap pertuduhan mengikut Seksyen 29 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (Takzir) (Terengganu) 2001 iaitu perbuatan sebagai persediaan untuk melakukan persetubuhan luar nikah.

Pendakwaan dikendalikan Pendakwa Syarie Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu.

Mengikut fakta kes, sepasukan pegawai penguat kuasa syariah daerah melakukan serbuan berwaran di sebuah bilik inap desa di Tok Jembal, Kuala Nerus, jam 6.50 petang pada 19 Januari lalu.

Sebaik tiba di depan bilik, pintu tertutup rapat sebelum anggota mengetuk pintu dan memberi salam.

Selepas dua minit, pintu masih belum dibuka. Anggota kemudian membuka tingkap dan melihat seorang lelaki berada di atas katil dalam keadaan berbogel dan menutup badannya dengan bantal.

Pada masa sama, seorang wanita sedang bersembunyi di hujung katil juga dalam keadaan berbogel, sambil menutup tubuhnya dengan pakaian yang dipegang.

Pemeriksaan mendapati mereka berdua tidak mempunyai hubungan suami isteri atau mahram.

BUATLAH
KERJA YANG

BERFAEDAH

UNTUK ORANG

RAMAI


------

9 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Kenapa taK bawaK kaLkuLator

4 saksi dah cukup
Kenapa x mengintai sampai end..
BoLeh tambah syurrr n seruuuu
Denda pun boLeh up
Kenapa tak bawaK
saksi cerdik math
Kenapa x bawaK kalkuLator

Tanpa Nama berkata...

apa pun kata kata
jgn melebihi hilai agama
rosak iman nanti
dak icam ni boleh tulung dlm kubur ke
...jaga iman

Tanpa Nama berkata...

bebudak SKODENG suka lah kerja nya

Melayu kan

Ada Mat SKODENG pulak

Tanpa Nama berkata...

"Pemeriksaan mendapati mereka berdua tidak mempunyai hubungan suami isteri atau mahram" ---Padanlah orang melayu banyak kes entot anak beranak,adik beradik,.. pasal penguasa lebai takdak kuasa nak pi serbu.Baru aku tahu.hehe.Bagus,moga selamat dunia akhirat pada semua melayu .

panglimo potaseh berkata...

Melayu bila entot je nak free, nak murah .. nak entot cari Inap-Desa .. satu bilik 5 hinggit sejam .. ertinye anu pompuan tu nilainye 5 hinggit je. Dah lah tu, pintu lepas diketuk selama 2 minit pon masih togel lagi .. masih terpacak dan stim lagi .. padan muka.

Di Ganu nak entot byk tempat yg selamat .. mu gi Primula, Grand Con ke atau Resort Felda, Isa dah jaming keselamatang nye .. jilaka semua nak free.

Tanpa Nama berkata...

Cekup pasangan romantik yg beromen akan jadi satu cara utk kutip dana kerajaan?

1.ketatkan syarat2 utk berkahwin.
2.serbu dan cekup.
3.denda

Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Masuk la hutan.. lagi adventurous. Ajak awek gi kelah.. entot saja kat mana suka..

Ini x reti pikir bila nak free.

Bagus juga ada pasukan polis moral ni.. buka peluang kerja kpd Melayu. Kesian xder kerja ni. Inilah DEB.

Tanpa Nama berkata...

Tu la melayu, fikir nak buat kerja senang shj,lepas tu gaji sikit tuduh cina,dah hangpa malas buat kerja yang susah,kerja yang kena pakai kepala otak,...Melayu suka buat kerja yang pakai kepala lutut dan siku shj,mcm Geng2 yang pi serbu tu semua la.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

BiLa pi tangkap orang entot...
Iman akan bertambah~tambah...!!!
Apa punya iman..?
Macam saham ASB jerk.?