.

Sabtu, 11 Jun 2016

NAK BUAT MACAM MANA?





LEMBU BETINA


Fordlynx Lee Kadang2 aku fikir sendiri negara mana yg aku tinggal? Kera jaan siapa yg perintah msia? Undang2 apa umno sial pakai? 

Pencuri lembu sarizat tibai259j boleh di naik tarap ke tan sri? 1mdb hutang 50b tak ada apa2 yg boleh di siasat? Ros semak guna duit rakyat serupa harta mak bapak dia yg punya. 

Jika pilihan raya kali ini umno pengsan ramai balaci2 bn akan masok sungai buluh utk sesi gosok besi sampai kilat serupa kepala botak najis



















------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bulan Ramadhan pun nak fitnah dan aibkan orang? Cukup2lah, seronok yang membawa kepada kemusnahan.

panglimo potaseh berkata...

Pada zaman koboi kapir wild west atau liar barat .. perogol, pencuri dan perompak duit, lembu, kuda dan babi akan disenarai sebagai wanted .. sapa yang dapat jejak, tangkap atau mamposkan pengkhainat ini akan dianugerah hadiah lumayan.

Dinegara Hudud seperti Malaysia mengkhainat bukan satu dosa. Dosa akan dapat jika kita makan babi, entot tak berlesen, curi telor itik.

Oh ya sempena Ramadan ni saya ingin ucapkan tahniah pada Nalla, Sareezat dan Noh Odang kirana dapat Tan Sri .. mereka dah setaraf Isa K dan Rahim Tambhi .. setapak lagi dapat Tun plak, cam Chedet, Liong Sik dan El-Tiduri. Mat Bronson, Kit Siang atau aruah Karpal bilo plak .. apo ni Dato pon takdo .. singkek boto mereka ni .. banyak doso kot.

Tanpa Nama berkata...

Inilah yg di bangga kan oleh perdana menteri SATU MALAYSIA..... tapi di songlap duit negara sampai terhutang 50 bilion dgn bank yahudi. Satu mala bala petaka kerna ada datin semak dgn PM najis.

Tanpa Nama berkata...

...yang beri pingat/darjah pun satu hal jugak...tak kan lah tak bolih timbang,ini tidak macam lembu(jugak) di cucuk hidung

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha ha ha

Macam kena VIRUS ZIKA saja