.

Sabtu, 9 Julai 2016

BUKAN KARUT





Heee.... Heeiiiii.... Heeeiiiiiii..... Mambang Hijau, Mambang Serban, Mambang Jubah, Mambang Buaya... Mambang Walaun..... Berkat mambang segala mambang.... Mambang belum habis beraya lagi ke.... hahahaha.....
Lama sangat menunggu nanti terberanak pulak Mambang Munafiq wal Kluster dengan ayat spinnya...
"Selepas Bulan Ramadhan jer... tak sebut pun Ramadhan tahun bila..."
hahaha..





















PENGUMUMAN

TELAH DIBUAT

HANG XDENGAR

HANG XNAMPAK

MALAON INI

BUAT DEPAN

MASYRAKAT JIN

JIN JIN JING




-------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hahaha hahaha hahaha epic!!!

Tanpa Nama berkata...

JIN-MAN nak lawan JBOND Jin Shamsudin lah konon

Mana boleh

Jin ini LAHAP DEDAK saja , TULANG PUN RAPUH macam LIDAH

Bahalol SAJA

Tanpa Nama berkata...

Tok tt jgn nak ubah isu..hari tu janji nak buat satu lagi video raya,mana video tu?. video yang tak jadi hari tu langsung x stim,gagalis.. jgn bgtau yg Tok tt dah buat video,cuma bagi Jin yg tengok. kalau camtu sejibik perangai mcm Ketua kluster jinnakologis..kah kah kah