.

Sabtu, 9 Julai 2016

SIAPA BOCORKAN LAPORAN AUDIT





LAPORAN AUDIT

DIRAHSIAKAN


siapa membocorkan laporan ini
kalau boleh ambil gambar kulit
pasti dapat baca isi dalam
laporan ini telah sampai
ke sarawak report
laporan ini telah sampai
ke wall street journal
laporan rahsia ini 
telah sampai ke FBI
siapa punya kerja?




--------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini semua kerja kerja JIN AFRIT lah apa lagi

JIN JIN AFRIT tak dapat naik GAJI buat perangai lah

Biasa punya hal kan

JIN pun nak kaya ber gaya jugak

JIN ada nafsu macam manusia jugak kan

Cuba tanya KETUA JIN

Bukan JIN SHAMSUDIN lah ; itu JABOND melayu dulu tak jadi ARWAH kan

SAPUMAN boleh terbang ke LANGIT tanya lah


Apa mau susah susah ; kan ada dua lapan BILYON

Boley Jalan berkata...

Kalau nak tuduh jin tak mungkin, sebab jin tak gheti baca rumi......jin cuma baca kitab arab! Tambah pulak jin tak pandai android2 atau ios. Hairan macamana SR boleh dapat maklumat rahsia ni. KPN kena minta ayaq jampi harun din macam ni kalau nak siasat........pssssst satu lagi rahsia.....Mat Mgol laki ke 3 bik mama.......bulan sembilan nanti akan diletak bawah SOSMAH! Hati2 jgn sebar bro.......masyuuuk dlm beb!

Aurelia Avalon berkata...

Macam mana Laporan Audit boleh diklasifikasikan sebagai RAHSIA? Kalau macam tu yakyah la buat audit, membazir bayar gaji staff berjuta setiap bulan sebab tujuan Audit adalah supaya ahli-ahli atau pemilik saham atau dalam konteks ini RAKYAT dapat tahu keadaan sebenar tentang perjalanan pentadbiran negara ini. Memang BABI manusia yang mengarahkan supaya laporan AUDIT ini diRAHSIAkan.....hanya PENYAMUN sial yang sanggup membelakangkan kepentingan negara. Ini semua adalah untuk melindungi perbuatan penyelewengan dari diketahui rakyat.
Tutup aja la Jabatan Audit Negara, SPRM, PAC dll yang sewaktu dengannya.

Peliknya ustaz-uztaz PAS dan MUFTI-MUFTI bengot tak nak pula keluar FAKWA pula terhadap perkara sebegini.....Cakap la Perbuatan meRAHSIAkan Laporan Audit adalah HARAM dan mengikut hukum HUDUD hendaklah di potong tangan....

Tanpa Nama berkata...

mencuri 28billion. sekelian tok mufti tak berasa nak keluarkan fatwa ke?