.

Sabtu, 9 Julai 2016

KENA IKAT





DIBERITAKAN

BULAN PUASA

SETAN & JIN

KENA IKAT

HARI RAYA

JAI DAN EZI

KENA IKAT

























NASIB BAIK

SETAHUN

HANYA SEKALI



------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alaa cian.

Melayu islam masih takut dan jijik dgn anjing. Padahal nak cuci najis daripada anjing senang saja. Yg sedih tu masih ramai yg anggap sentuh anjing adalah haram. Sentuh tak haram pun tapi air liur anjing mmg najis, cuci je la, apa ada hal! Berak cuci bontot sendiri tak jijik pun tapi phobia dgn air liur anjing. Kesian aku dgn islam cara melayu ni, menyusahkan serba serbi. Padahal islam mengajar yg mudah.

Sedangkan anjing itu pun makhluk ciptaan Ilahi jugak. Layanan pada anjing biasanya double standard di tanah melayu. Melayu ni anggap tanah melayu ni keturunan mak bapak dia yg ciptakan, sebab tu taknak berkongsi hidup atas muka bumi.

Muka bumi ni luas, mari hidup berkongsi sesama makhluk, jangan sombong sangat.

Tanpa Nama berkata...

Kesian pulak bebudak ini

Tak makan DEDAK tapi di jaga macam JUTA JUTA LAHAP DEDAK

Zalim sungguh lah

Tanpa Nama berkata...

"Tanpa Nama 3:26 PTG" - Babi juga makhluk ciptaan Ilahi.

panglimo potaseh berkata...

Anjing tak boleh .. hooram. Tonton video Doggie Style ala Getman .. suruh..sunat campur makruh.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Ada ker kerusi jadi SAUH anjing tuuu...kikiki