Jumaat, 15 Julai 2016

COOL DUDE





COOL DUDE



Rakaman jemaah menari dalam masjid tersebar


JEDDAH - ARAB SAUDI.  Imam dan muazin sebuah masjid di Jeddah dipanggil Kementerian Ehwal Islam Arab Saudi setelah rakaman video yang menunjukkan sekumpulan jemaah sedang berpesta dalam masjid tersebut sempena Aidilfitri tersebar luas, lapor Arab News.

Kedua-dua mereka dipanggil untuk disoal siasat tentang isu itu sebelum kementerian tersebut memutuskan hukuman yang perlu dikenakan terhadap mereka, lapor Saudi Gazette.

5 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Mahu shuffeling pun tak bley...oooo... Lagi malas dan lembab islam ni lagi bagus untuk pemerintah sebenarnya... Gelek perut boleh.. Gelek janggut... Tangkap.... Kakakakakka

Tanpa Nama berkata...

broo...ni tradisi etnik chechen di hari raya

Suku Samdol berkata...

Bagi saya, tidak salah untuk mengurangkan lemak dibadan dan menjaga kesihatan jantung dengan cara menari sebegitu ... sambil berzikir kepada Tuhan.
Salut utk kamu Cool Dude!

panglimo potaseh berkata...

Kah kah kah .. islang itu modah .. islang itu endah. Islang itu endah pada Sultan Brunai, Sultan Pahang, Soltan Kelantan .. takde sapa nak kira dosa bagindo .. muftee pon tak berani.

Tanpa Nama berkata...

kalo tgk muka pasti bukan org saudi..org saudi gelap2..dlm dunia islam saudi, yg betul dan tepat hanya la org2 saudi je. samada anda setuju atau tidak, anda yg bukan saudi adalah pesalah.khurafat ke sunnah ke mazhab ke, kalo yg buat itu org2 saudi maka semuanya jadi betul dan mengikut sunnah.tak kira la sunnah saud ke sunnah nabi ke..org lain selain saudi, kalo ikut sunnah pun tetap salah.dlm kamus islam saudi. yg betul adalah saudi. perangai ini sudah ada ditanah melayu, di malaysia sehingga saat ini. yg betul adalah jais, jakim, org2 tauliah dari jabatan agama. yg bukan dari itu maka mereka salah dan haram.sehingga kini grand mufti of saudi tidak mengeluarkan fatwa mengenai pembunuhan yemen..tak sah dan nyata, tarian ini lebih berat dari pembunuhan..ini bukti jelas bahawa mekah kota suci bukan kerana sucinya org2 mekah atau org2 yg tinggal dimekah, apatah lg dimadinah..disbkan perniagaan umrah dan haji merosot, maka al saud meminta bantuan teknikal british utk mengcari minyak(the 7 well).kelahiran saudi pada tahun yg hampir sama dgn kelahiran pbb,nato dan lain2. arrghh..cite ni sume org tahu kecuali agamawan2 islam.