.

Jumaat, 15 Julai 2016

KATAK MUNCUL KEMBALI








ibrahim ali
Ibrahim mengakui didekati beberapa pemimpin parti politik yang turut menawarkan jawatan kepada beliau.More ››

KUALA LUMPUR: Tuan Haji Ibrahim Ali mendedahkan akan menyertai parti politik semula menjelang Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) akan datang.
Presiden Perkasa itu bagaimanapun tidak mendedahkan parti mana yang akan disertainya.
“Saya sekarang ini tidak berparti selepas saya gugur sebagai ahli Umno. Sebagai orang politik saya amat memerlukan parti.
“Boleh jadi selepas Dewan Rakyat dibubarkan barulah saya isytihar sertai parti politik ataupun sampai hari penamaan calon barulah saya akan (umum) wakili parti mana,” katanya di Ibu Pejabat Perkasa hari ini.

Mari kita lihat, parti mana yg sanggup nak kutip balik Raja Katak 1 Malaysia...
"Saya tidak akan memohon masuk Umno, sebaliknya sedia kembali ke pangkuan parti itu jika dipelawa" -Ibrahim Ali, 9/12/2012.
UMNO gak parti yg diharapkan & disukainya....
Krikk.. Krkk.. Krikk.
.

-------------

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KATAK sudah tak ada duit lah tu

Nak LAHAP NAJIS aka TAIK jugak yang penting kenyang kaya ber gaya

Otak Bahalol kan

MElayu kan

Standard lah

air gunung berkata...

Lompat Si Katak Lompat(lompat!!)
Lompat Tepi Perigi
Cepat Lah Adik Cepat
Capelah Tak Kenal Si Berahim Ali..
Ongg ong ong ong

Tanpa Nama berkata...

lompat sana sini last sekali sembelih buat moi claypot katak demam .

Tanpa Nama berkata...

Harap TT siasat mana pergi al-fadhil Sheikh Sakmongkol Al Ariff Sobri Al Pekani. Blog sakmongkol x blh bukak. x blh aku nk blaja inglis level tinggi.cibai btul.ke aripp sobree ni da mmpus di puki minah indon? ataupun dah dapat rm5juta utk lompat ke amnoooooooooooo.TT bukitikan org Jelebu ade batu....cari mat arippppp..da puas aku melalak kat sini..xpernah lg kau bogkar temberang mat aripp ni...bila masuk dap semua jadi suci mcm masuk pas jugakkk ke? jgn jadi bingai mcm amnooooo..ke kau pn ejen amno ni...kakhkahkahkahahkhakha.

Tanpa Nama berkata...

Modal sudah yillek, projek pun kabarnya dah kureng masyuk untuk braheng ali. Presiden perkasa pun sudah goyang, nak kerah anak buah turun demo mesti nak kena hulur hulur. Braheng ali molek kalau join umno, boleh jadi anjing suruhan TPM. Nak kerja dgn najib, haritu awak dah tibai PM. Kerusi presiden perkasa sila lepaskan pada tokey ikan bakar, dia byk duit. Nak lagi molek, sila minta ampun dgn suami PM, itu pusat laba, jadi anjing suruhan rosmah paling apdal.... oopss.. afdal.

Tanpa Nama berkata...

Dedak simpanan dah surut.. pencen pun sikik.. biasa makan dedak dlm talam, siap bungkuih lagi bawak balik utk anak menantu cucu.. skrg cicit pun dah ramai.. nak syoruuu pun makin senak..

Tanpa Nama berkata...

Elok masuk parti ikatan bersama kadir syeikh fazil dan berjaya genapkan keanggotaan parti tu kepada bilangan 80 org... kahkahkahhh...

Tanpa Nama berkata...

Kalau pru akan dtg si katak ni bertanding lawan kayu...aku lebih rela pilih kayu...ada pahammm???

Tanpa Nama berkata...

confirm masuk pas.tok heng kata "tak malu ke islam dan islam bergaduh". perkasa dan pukida akan sokong dgn usul melayu islam.pru14 adalah pru paling kotor. najib rosmah wajib menjadi PM walau 100tahun lagi.walau tubuh sudah tua, tapi ruhul kudusnya bole berkeliaran dan bole menhadiri mesyuarat2 terutama mesyuarat2 para wali.tak caya tanya hadi. mesti hadi pernah meeting dgn wali2 di mekah almukaramh..kalo tak pernah, maknanya belum sampai tahap tertinggi lg..malu la kalo tak pernah, sb ayah pin pun bole buat..tu belum lg ilmu pecah tujuh, maknanya hadi bole berada di tujuh tempat dlm masa yg sama.takkan tuan guru syeikhul kudus ulama sedunia tak bole buat mcm tu..org2 tua dulu bole buat.mungkin hadi kena balajo dari harun din..tp harun din bole buat ke?apakata kita test..buat 7meeting di 7 tempat berlainan pada waktu yg sama.kalo tak bole, macam ne bole bagi hadiah syurga kepada pengundi pas?macam ne tau hal2 gaib?takat baca buku, isham rais pun bole.pengalaman melalui ada ke?ckp teori je, praktikalnya mana?toeri hanya utk memenangi wang ganjaran.

Tanpa Nama berkata...

Bilo dkt pru ini katak brahim pon muncul. Tinjau peluang. Cari makan mcm pengerusi Pac. Bilo guruh berdentom katak pon melompat lah. Resamm dunia. Pru lepas dio betanding bebas mesra najib. Maka calon bn johan che pa tarik diri n tk dipecat drp umnok. Inilah katak oportunis drp pasir mas. Kahkahkah