.

Jumaat, 15 Julai 2016

HUTANG HUTANG HUTANG




BANYAK BERHUTANG

1mdb dah jual tanah bawah harga pasaran dari china.nak waspada apa?nak lawan china? ko dah gila, diorg tu ada senjata pelbagai, malaysia ada apa?barang sume made in china.china nulear pun sudah masuk malaysia, china chemical pun sudah mau beli syngeta.china suda beli ibm. malaysia beli apa?beli jet peribadi utk bawak badak betina?perang melibatkan kos.kerajaan uthmaniah kalah sebab banyak berhutang.ketika ini malaysia berdefisit berhutang berjumlah 500bilion. 


agak2 mane duit nak beli bom tangan. lihat lahad datu, komondon disembelih sb ditangkap , nape ditangkap sb takda senjata.ingat perang ni bole hantar jin, bole pakai pedang nabi, bole pakai pelepah kurma.kita bole test.kita kumpulkan kiyai2 ulama2 imam2 alam gaib utk lawan china sekarang.agak2 bole menang tak?ingat pas ada senjata nuklear kat kelantan.senjta pas hanyala ilmu sutut, air dikelantan pun masih kotor.perang itu kos. on BERHATI HATI DENGAN CHINA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/14/16



-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Melayu kan BODOH

Kalau sudah BODOH , apa apa pun GAGAL

Yang MELAYU TAU NGENTOT saja

Nak hidup LAHAP DEDAK , LAHAP RASUAH

Kan Melayu , apa lagi nak cakap


Tengok saja lah

Dah tahu BEWAK pun di BELA jugak

Itulah Melayu

Tanpa Nama berkata...

negara berutang.. student berutang... pekerja berutang... lebam la semua... tp iman jgn goyah...

jgn asal duit ko nak sapuuuuuuuuuuuuuu...