Khamis, 21 Julai 2016

HARI HARI AKHIR





HARI HARI 

AKHIR SAEKOR

NAJIB


Riza, Jho Low antara nama dalam tindakan Jabatan Keadilan AS

Jabatan Keadilan Amerika Syarikat (AS) telah memfailkan tindakan undang-undang, pada hari Rabu, bagi merampas berpuluh-puluh hartanah yang berkait dengan 1Malaysia Development Berhad ( 1MDB) dengan lebih AS$3.5 bilion disalah gunakan daripada institusi berkenaan.
Tindakan undang-undang tersebut yang difailkan di Los Angeles bertujuan membuat rampasan aset yang 'terlibat dalam dan boleh dikesan berhubung konspirasi antarabangsa untuk menggubal wang haram disalah gunakan dari 1MDB'.
Tindakan undang-undang berkata, kesalahan yang didakwa berlaku itu dilakukan dalam tempoh empat tahun dan melibatkan beberapa individu termasuk para pegawai Malaysia dan rakan sekutunya yang berkomplot untuk menipu bagi memindahkan berbilion daripada 1MDB.
HARI HARI

AKHIR SAEKOR

ROSMAH

------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mohon tuan puan tarik diri dari jawatan dan yg berkenaan tolong tarik balik sokongan

Tanpa Nama berkata...

ALHAMDULILLAH

APA ULARMAMAK SOTONG DAN JIN-MAN BUAT ?????

Bagi Talkin BAHASA GERMAN ke atau sibuk mintak dedak pencen

Jangan sangka BUDAK BAHALOL BODOH TOTAL

BILYON BILYON MAGIK

PULUHSN BILYON MASOK tabung lain....

BON BON POWER wokay

panglimo potaseh berkata...

Kalau hal Rizal, dio tak do kono mongono dongan Najib. Rizal bukan hasil entotan Najib .. Rizal hanyo anak tiri Najib. Kalau ikut skrip corito Molayu, biosonyo ayah tiri jahat dongan anak tiri .. anak tiri sontiaso makan polompang ayah tirinyo. Najib musti sonyum sampai kotolingho nengok anak tiri dio kono tangkap .. kah kah kah.