.

Khamis, 21 Julai 2016

LAGI DERMA TOK ARAB






PELIK TETAPI

BENAR

Riza Aziz said US$94m siphoned from 1MDB was a 'gift', DOJ claims


Riza Aziz, the stepson of Prime Minister Najib Abdul Razak, had claimed that US$94 million of 1MDB funds which ended up in accounts he had access to, was a gift from Aabar BVI, said the US Department of Justice (DOJ).
"(Riza) Aziz claimed, including in his 2012 US tax return, that this money was a 'gift' from Aabar BVI," it said in its suit yesterday.


WOIT

AYAH DAPAT

DUIT DERMA

TOK ARAB

ANAK PUN

DAPAT DERMA

TOK ARAB

EMAK TOK ARAB

TAK MINAT KE?

TOK ARAB

MINAT  GEMOK

BANYAK AIR





-------------

10 ulasan:

Miss Vee berkata...

Mungkin Ini Yang Anda Mahu Tahu ....
>>> KLIK HERE !! <<<

Tanpa Nama berkata...

Wow, what a "gifted" family

Tanpa Nama berkata...

1MDB = 1 Malaysia Dalam Bahaya

Tanpa Nama berkata...

Derma derma semua ni sebab AURA rosmah. Pak arab mmg suka tengok bontot besar lenggang lenggok mcm itik. Untung laa PM anak beranak ada bini dan mak bontot mcm itik, tok arab suka. Mudah2an pak arab yg murah hati tu masuk penjara... oops! salah!.... masuk sorgaaaaa.

Tanpa Nama berkata...

STANDARD

COMMON SENSE

BEBUDAK BAHALOL SEMUA INGAT ORANG LAIN PUN BAHALOL MACAM NYA

INI OTAK MELAYU

Standard kan ?????

Ada JUTA JUTA macam ini ; jangan lupa

Tengok Kiri , Tengok Kanan

Tengok Depan , Tengok Belakang

Muka muka BAHALOL standard saja

Macam TONG SAMPAH

Kepala Otak !!!!!!!!

Boley Jalan berkata...

Tak baik tau derma kat org luar walaupun tok alab! Kita dermakan kat haji hadee dan hj halun saja lah! Kita tengok diorang ni mau tak......derma wow! Halal halal halal! Kalau diorang tolak tak masyuuuk sorga beb!

Saadun Sulaiman berkata...

Mungkin Tok Tok Arab akan bawa lari Rosmah di bungkus dalam karpet untuk di jadikan penari gelek/bogel di istana istana mereka.

Tanpa Nama berkata...

Malaysia Tipu Style

Bapak dapat Donasi
Badak dapat ber-shopping
Anak dapat Hadiah
Cuma Guan Eng se-orang aje yang masok jil

Hebat-nya negara Islam Sunni Wal-Rasuah ni.

Tanpa Nama berkata...

wooihhhh..semua dapat hadiah habihhh...kawan bagi...tok sheh bagi...yg satu ni anak murid pon bagi...wowww...fantastico!!! rakyat pon dpt... dapat jamuan ahli parlimen...hahahha tu pon sate tak cukop sbb kakitangan MP dah balaih dulu...keh3

Tanpa Nama berkata...

woi kalian .isu 1mdb ini bukan lagi main2.natang najib wajib turun.ini bkn lg isu ttg gst brg naik mnyk naik kos hidup naik bagai.isu kali ini lagi berat.amerika laknat dah masuk campur negara kita scr rasmi.SECARA RASMI dgn adanya pendakwaan fbi.anytime laknat amerika ni buleh masuk jajah kita.faham? wajib semua kita adakan himpunan desakan 30 hb sabtu ni..isu kali ini bukan isu main2!!