.

Rabu, 24 Ogos 2016

BODOH DAN DIBODOHKAN




BODOH DENGAN AYAT
Org Melayu ni, bab dibodohkan dgn ayat agama, mmg cukup stim. Xder reserved, x berbelah bahagi. Pemimpin2 UMNO dan PAS tahu sangat akan kelaku Melayu bila disantau ayat2 agama. Mereka sanggup jadi bodo piang walaupun ditipu bulat2, asalkan kaitkan dgn tuhan, kaitkan dgn nabi, semuanya akan jadi tugas suci murni tak berbelah bahagi. 

Sbb tu MP2 UMNO dan PAS hidup senang lenang dan kaya berpencen. Sultan2 boleh dilantik menjadi kutua agama. Agama pun kena ada kutua..kahkahkah.. Modal mereka ialah air liur, sembur saja ayat2 santau dan jampi agama, gerenti senang kene pukau punya. 

Hasilnya duit akan disedekahkan setiap bulan oleh orang ramai. Paling best nak bodohkan Melayu ialah sembur saja konsep qada dan qadar, konsep bersyukur, konsep sedekah, nescaya ada yg sanggup kerat kepalabutuh dan hiris puki bagi sbg sedekah pun ada. Takat gelang emas, anak dara, wang ringgit, geran tanah ni, benda biasa jadi sedekahan. Untung pakai serban ketayap ni. Buat muka lembik sikik, cair siot. on JUAL AGAMA CARI MAKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/24/16



-------------

1 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Hehehehw.. Samada sedar ke dak... Jual agama ni terjadi setiap second lah ni... Pengemis.. Kutu.. Homeless..hata jiran jiran depan blakang kiri kanan malah sahabat karib geng MEMBER keras pun buat... Contoh paling stim dan lightweight menjual yelah... Bagi salam je dah tu minta rokok.. Wei... Suria gudang garam sebatang 70 ler Wei... Ko salam Asammelengkung.. Dgn rela je aku bagi sebatang... Kakakakakak... Ringan tak ringan tu... Kakakakkakakaka...celaka pukimak GST ni... Sebatang 70 sen... Siallll...