.

Rabu, 24 Ogos 2016

MENUNGGU MASA UNTUK DITANGKAP




MEMBOGELKAN PERASAAN 
Haisss tt, kau takde segan silu membogelkan perasaan kelam kabut pikiran kau pada semua pembaca berkaitan siapa makhluk mo1 ini, maka terpaksalah aku ke depan mengaku yang aku pun serupa jugak rasa kelam kabut dan risau teramat sangat bila tersebar sepantas kilat pendedahan mo1 itu adalah agong. Bila mula-mula isu doj orangramai mencongak mo1 ialah najib, aku selamba je.

Kalau najib ditangkap fbi pun, dia cuma presiden umno dan bn. Ya, najib pm, tapi dia cuma pm pada 48% rakyat negara sedangkan 52% dah katakan tak nak pada najib. Itu dulu. 

Sekarang mungkin dah melonjak jadi 60-70% sejak mahathir laki bini anak beranak di kedah keluar umno tak nak najib, anina keluar umno tak nak najib, khairuddin keluar tak nak najib, muhidin di johor keluar umno tak nak najib, anak afdal di sabah keluar tak nak najib, malah jangan lupa saifudin abdullah di pahang pun masa tu kalangan 48% tapi lepas tu dah keluar umno tak nak najib, maknanya merata-rata dah tak nak najib, tak hairan jika dah cecah on FBI CARI BAGINDA TUANKU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:17 PM

baca disini:
http://www.malaysiakini.com/columns/353395

----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TAK REBAH REBAH LAGI

MANA CUTI UMUM TUK RAKYAT

dapat jimat minyak toll wokay