.

Sabtu, 13 Ogos 2016

HADI HILANG DIMANA?






SIAPA KE PULAU BESAR MELAKA
gua syorkan, kumpulkan 30org, kemudian buat solat hajat selama 30 hari 30 mlm..buat solat hajat agar tuhan allah membusungkan perut org yg menerima duit rm90juta tu..setiap kali lepas solat jumaat, terus berdoa agar penerima rm90juta itu keluar mengaku diri. kpd kawan2, pak cik makcik, hajah haji yg g buat umrah haji tu, sampaikan salam kpd nabi dan mohon berkat nabi agar menunjukkan siapakah yg mnerima duit 90 juta itu. 

doakan juga agar encik riza dan en jho low dikeluarkan dari tempat persembunyian..kpd pengamal2 ilmu batin,ilmu hakikat ilmu makrifat, mohon jasa baik kalian yg mempunyai hati yg terang dan pandangan yg kasyaf agar menimbulkan encik riza dan encik jho low dari tempat persembunyian serta memohon kekasyafan tuan2 sekalian agar mengeluarkan siapakha yg menerima duit rm90juta dari najib rosmah.kepada sesapa yg ke pulau besar melaka, bermohonlah ditanah yg diberkati kerana berkatnya seorg arif, agar riza dan jho low dikeluarkan dari tempat persembunyian selagi bumi ini on BILA PAS NAK SAMAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/12/16

POYOOOO
Aku hanya bersangka Poyooo.memang TITM tak tahu Komplot Orang orang disekeliling dia.Setakat ni TITM saja yang Menyangkut Tali Gantung kat Leher dia.Jadi Jurucakap PAS.Hj Hadi and the Ularmak Geng sonyap jer.tengah pikir apa nak jadi Esok Pulak. on MANA HADI HILANG?
Anonymous
on 8/12/16

HADI TAK LAYAN
Kau ingat hadi nak layan ke berita sampah SR tu? Lagipun hadi sendiri yg bentang kononnya usul ruu hudud. Kau gila ke apa? Kalau hadi layan SR silap2 lagi byk kebenaran yg muncul, lagi letih nak bersilat lidah. Lagi baik hadi dok diam2. 

Kau bayangkan kalau usul yg kononnya ruu hudud tu lulus dan hadi terpalit dgn rasuah... oops derma yg 90juta duit rakyat yg dicuri tu.. kau agak hadi hududkan diri sendiri tak? Berani ke dia potong tangan sendiri? Kahkahkah padan muka, disuruh pencen tapi taknak, rupanya mmg dah kena beli. #ulamadedak on MANA HADI HILANG?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/12/16




---------

2 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Awas semua sotong in engLish is
SQuid in Spongebob is sQuidward
Awas awas awas sQuidward akan
ReLease ink sQuidward akan
Shooting the ink and dakwat

Tanpa Nama berkata...

Cadangan destinasi yang sesuai untuk melesapkan diri

1. Jepung ( makang sushi)

2. Jerman ( free preview xxl)

3. Ganu ( stor amanat kapilkan umngok)

4. Selangor ( main jentik-jentik pakaian dewa-dewi)