Sabtu, 13 Ogos 2016

NAJAB CEKAP HAL ISLAM ATAU KAPAL SELAM






NAJIB BELI JET PRIBADI
mahathir bukan kaki pompuan..najib memantat dan menjuburi altantuya serba membunuhnya.ini berlaku kerana memantat dgn mak badak tidak mghairahkan mak badak langsung, tiada rasa, tiada la terkena makam2 nikmat.mahatir guna mitsubishi utk projek proton, najib guna honda ditampal logo proton.

tun razak berjumpa dgn presiden parti komunis china utk halang dana kepada pkm, najib pun jumpa presiden china juga tapi menjual tanah kpd china.china juga ada projek tenaga kuasa, china juga ada china nuklear. mahatir bangunkan projek bakun, najib bangunkan beberapa projek nuklear dimalaysia.tun razak buat risda felda, najib mengurus keringkan dana felda risda felcra.mahatir menhasilkan umno baru kerana umno yg asal tidak ikut ros. 

tapi najib takda parti baru, yg ada parti baru adalah mahatir..mahatir beli lotus, najib beli jet peribadi.maka semua kata2 najib itu maha benar belaka, iaitu demi agama bangsa dan negara, maksudnya demi agama najib sahaja, demi bangsa keturunan najib sahaja dan negara on MEMBANGUN AGAMA BANGSA DAN NEGARA
Anonymous
on 8/12/16

SEBELUM ZAMAN INTERNET
sbelum zaman intenet bole la nak kata demi agama, bangsa dan negara..namun zaman internet ini juga masih ramai termakan dgn perkataan agama bangsa dan negara.retorik agama bangsa dan negara ini juga diguna pakai oleh parti PAS, parti seislam semalaysia.slogan yg sama juga digunakan diarab saudi, demi agama -islam, bangsa-arab, negara -saudi arabia. 
sesiapa yg bukan islam, bukan bangsa saudi, bukan warganegara saudi, maka mereka adalah hamba abdi kpd saudi. tuhan menurunkan muhammad di bumi saudi dan selayaknya saudi adalah agama yg terpilih, bangsa yg terpilih dan negara yg terpilih , maka sb itu tuhan mengeluarkan berbilion2 tong minyak dari perut tandus,kering dan berpasir itu.sehingga kini, rezeki kurniaan allah itu digunakan utk membeli peralatan perang dari amerika demi membunuh rakyat yemen.

utk mendapatkan dana dari saudi, sesuatu negara itu perlu dilihat islam cthnya bank islam, zakat islam, bangunan islam, makanan halalan toyiban, kwsp syariah..maka sb itu juga hadi berckp2 on MEMBANGUN AGAMA BANGSA DAN NEGARA
Anonymous
on 8/12/16

LAKHNAT BODOH
MAT BAHALOL MANA NAK GAKU Nama pun Budak Bahalol Lahanat Mana ada Lahanat nak gaku Lahanat Bodoh saja Yang papa kedana miskin , Melayu lah apa lagi Bodoh on MEMBANGUN AGAMA BANGSA DAN NEGARA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/12/16







-------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Besar dosanya memfitnah orang. Kamu ni orang Islam ke yahudi?

Tanpa Nama berkata...

Tidak boleh buka aib ke? aleuto hang. Pemimpin korup, rakyat yang sengsara. Kalau dah betul korup dosa ke beri pencerahan pada umum? Poke mah la lu..

*
**

Tanpa Nama berkata...

Sedara Abg Epol jugak ke ni ????

Anon 1251

Tanpa Nama berkata...

Apa crita ngan ziana lak. Kerna kes tu isa trus menerus perabis duit felda