Rabu, 31 Ogos 2016

HENDAK BERI TAHU


DIBERI TAHU

GUA BUKAN

AKTIVIS PRO

PEMBANGKANG

GUA AKTIVIS

ANTI KERAJAAN


Aktivis propembangkang hina Jalur Gemilang


KUALA LUMPUR 31 Ogos - Sambutan Malam Ambang Merdeka menjelang Hari Kemerdekaan Ke-56 di Dataran Merdeka di sini malam tadi dicemari perbuatan biadab sekumpulan aktivis propembangkang mengibarkan bendera yang mereka namakan sebagai Sang Saka Malaya.
Malah, aktivis propembangkang, Hishamuddin Rais dalam ucapan ringkasnya di lokasi tersebut bersikap celupar apabila menggelar bendera Jalur Gemilang yang menjadi kebanggaan rakyat Malaysia sebagai 'jalur temberang'.
Beliau turut tidak menghormati sejarah negara dengan mendakwa tarikh 31 Ogos yang juga Hari Kemerdekaan adalah 'hari malapetaka'.
"Saudara-saudara! Lupakan jalur temberang, ini (Sang Saka Malaya) adalah bendera baharu untuk negara Malaysia.
"Jalur temberang ialah bendera tipu daripada Amerika.
"Bendera Sang Saka ini adalah bendera tradisi daripada Kerajaan Melayu Langkasuka.
"Bendera ini telah dinaikkan oleh rakyat pada tahun 1947.
"Malam ini adalah malam bersejarah, kita kibarkan Sang Saka. Inilah bendera rakyat Tanah Melayu.
"Inilah bendera yang akan menjadi negara kita apabila negara kita bebas daripada United Malay National Organization.
"Ingat, 31 Ogos bukan Hari Kemerdekaan. 31 Ogos adalah hari malapetaka," katanya seperti dipetik menerusi rakaman video yang dipaparkan di portal RakyatNews.my (http://www.rakyatnews.my) hari ini.
Turut kelihatan bersama Hishamuddin dalam rakaman video itu ialah aktivis propembangkang, Adam Adli Abdul Halim.

DIBERI TAHU

GUA BUKAN

AKTIVIS PRO

PEMBANGKANG

GUA AKTIVIS

ANTI KERAJAAN






------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Haha..salut kepada yg cari gaduh dgn gologan BRAHMIN.

Rakyat adalah golongan paria yg selalu dibodoh2kan oleh golongan UMNO dan RAJA2 (baca: golongan BRAHMIN) dan dijadikan sebagai sumber tenaga untuk mendapatkan wang bagi terus hidup mewah sehingga masuk ke syurga.

Sebagai rakyat jua, mereka perlu dan wajib menjadi bodoh dan bangang berlapis2, kerana ini adalah sifat yg dikehendaki golongan BRAHMIN yang menjadi wakil tuhan, supaya mereka hidup terus bahagia hingga ke syurga.

Tanpa Nama berkata...

hahahahhahah....hahahahahaha...hahahahahaha....ko pro lain le isam dol doj. dedak ko sape bayar???????hahahahahahahaha.propa ko ke laut le. hahahahahahahahah. ko terlalu samdol....me-layu.....hahahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Ada sesiapa yang tak tahu lagi ke ??????

Kan semua orang sudah tahu....

No kes lah

Tutup Buku !!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kepada Akhbar Utusan Dedak..Lebih baik jadi Si biadap berfakta dan realistik daripada menjadi Si pengampu, Si penyamun, Si perembat yang bertopengkan saekor wartawan dan saekor pemimpin.

Tanpa Nama berkata...

Jalur TEMBERANG tak boleh..mesti di-tangkap. Ini hina ni.


Selangor Darul BABI...no problem..tak hina.

Tanpa Nama berkata...

ini media yg bangang..tidak boleh membezakan antara pro pembangkang dgn anti kerajaan..aku sokong bro isham.. garis politik isham tepat dan jelas. isham bukan mamat pink form, isham bukan dato sri tan tan tun..isham bukan berjuang dari ngo agama atau ngo islam, isham ngi..kpd mahasiswa, sila jelas dan tuntaskan garis politik anda. semua org bole kata berjuang demi rakyat. namun org2 kaya, kaum2 kapitalis menidas itu juga adalah rakyat.mujur ada internet..