.

Rabu, 31 Ogos 2016

MALAYSIA MAMPOOOS





f.book


Najib nak jadi PM selama 22 tahun...??

ALANGKAH BAGUSNYA kalau Najib kekal PM sampai mati..

- Byk aset negara bakal tergadai..
- GST terus kekal rompak duit rakyat..
- Rosmah Najib bermewah terbang naik jet mewah
- Rakyat terus diTOLolkan Najib..
- 1.5 juta bangladesh bakal temui anda...
- Boleh bayar hutang judi lagi

DAN LAGI ???










































-------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Rakyat malaysia baik-baik. Tengok je laa negara sendiri mampos, tak perlu buat apa-apa. Bangun pagi jadi buruh utk sara anak bini. Yg penting anak bini cukup makan dan pakai, dapat beli kereta satu dan rumah satu kira alhamdulillah laa. Cukup masa turun mengundi, kira dah tunaikan tanggungjawab pada negara. Lain-lain hal tolak tepi. Dan rutin tu berulang-ulang tiap hari.

Pemimpin korup, harta negara dirompak dan hal-hal yg menjahanamkan negara tu serah pada Ilahi utk selesaikan. Tak perlu buat apa-apa... tengok jer laa.

Tanpa Nama berkata...

HIDUP MAT LOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kita wajib SOKONG

Apa lah negara tanpa MAT LOL

Melayu tak tahubber syukur

HARAMJADAH

Dah BAHALOL tak sudah sudah

HIDUP MAT LOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

bapak borek
anak rintik