.

Rabu, 31 Ogos 2016

SELAMAT BERUNTATA







ENTOTA







UNTATA






-------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Camel toe tu asalnya dari entotta ke?

Tanpa Nama berkata...

Kalau la PAS memerintah negara, dgn Hadi jadi PM, Tontonwi dan Nik Bdh jadi mwnteri, aku xtau la berapa juta rakyat yg menyumpah2.. kene online dgn tuhan bebulan2 baru tuhan nak bitau keputusan. Tuhan x peduli ka saja2 buat xtau ka.. gua x tau.

Nak saman pun x terbuat. Hal yg cukup mudah. Takkan dlm PAS, sekor pun x reti spik inglis? Katanya peguam PAS ramai. Sumer peguam asyik cakap arab saja ka?

Atau Haji Hadi sendiri x reti cakap melayu? Orang ramai mengutuk pun, dia cakap dapat pahala. Jenih melayu pukimak cakap arab berbuih mulut ni, kalo TT layan, buleh jadi gila woo..

Saiful berkata...

Nakba ..pi all Jazeera tgk nakba..Ada 4 siri ..baru faham.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Apa puLak kena mengena pantat dengan angka 13...bukan kah angka 13 tu suwey buat benggaLi putih

Tanpa Nama berkata...

aku tengok TT ni dah macam TV3 pun ade.
cerita pasal unta entot je da brape page.
cerita pasal bidadari pun dah brape page.
aiyoo bro,, kami mahukan cerita2 terkini dari TT
banyak bende2 lain boleh kasi masuk.
kalo tak jual je la domain ni.

Tanpa Nama berkata...

aku tengok TT ni dah macam TV3 pun ade.
cerita pasal unta entot je da brape page.
cerita pasal bidadari pun dah brape page.
aiyoo bro,, kami mahukan cerita2 terkini dari TT
banyak bende2 lain boleh kasi masuk.
kalo tak jual je la domain ni.

Tanpa Nama berkata...

lol,, patut la aku carik komen aku takde.
Your comment has been saved and will be visible after blog owner approval.
TT ni pun tak berani terima kritikan & pendapat terbuka jugak.
sebelah2 je dengan najib.
XD