.

Khamis, 25 Ogos 2016

KEJAYAAN HEBAT BANI KETUANAN MELAYU








PINGAT EMAS

bani mca kata
tanpa bani china
malaysia tak dapat
apa apa pingat di rio

bani mic kata
tanpa  bani india
malaysia tak dapat
daki gunung everest

bani ketuaan melayu
pelekeh bani mca
pelekeh bani mic

bani ketuanan melayu
dengan angkuh berkata
hanya bani ketuanan melayu
berjaya 
menjalankan rompakan
terbesar dalam sejarah dunia
lebih hebat dari semua pingat
lebih hebat dari semua gunung

hidup bani  ketuanan me...layu


--------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tahniah kpd ketuanan melayu umno! Aku bukan ahli

panglimo potaseh berkata...

Sedih gwa tengok ahlul sokan melayu pabila mendarat di airport semalam. Yang ahlul sokan Cina dua kali gumbira pabila imbuhan mereka di up kan oleh Sang Perembat Duit dari 300k kpd 500k setiap sekor termasuk pencen ribu-ribu sebulan.

Hanya Aweng je melayu dapat pingat, tu pun gangso. Aweng balik dulu sebab Encik Seri MB Tengganu nak ajar dia supaya lain kali jgn kurang ajar. Atlit melayu yg gegirl takat ni masih lagi belum kena sound drp El-Mualim tentang aurat yg nampak alur pantat .. mungkin El-Mualim dah kurang stim kot, sejak dah pandai ton ton video Jerman.

Tanpa Nama berkata...

Budak BAHALOL power wokay

Bukan tak koman wokay

Anak LAHANAT wokay

Itu Melayu wokay

Tanpa Nama berkata...

Arak dan judi- paling haram
Zina dan maksiat- haramjadah
Babi dan anjing -diharamkan
Bohong dan tipu - haram
Dedak dan rasuah - ?????

Tanpa Nama berkata...

Dedak tu halal, maka merasuah dgn dedak halalanlah lg toiyiban sampai qiamatlah.