.

Khamis, 25 Ogos 2016

KETEPIKAN JALUR TEMBERANG






TANAH AIR PANCOT
Malaysia tanah air pancot ku. Dolu omputeh datang di jemput untuk tadbir negara ini .. ini lah woksemat namanya. Biar omputeh buat kerja, janji Sang Penjaga Tanah Melayu ni masyuk dan dapat entot dgn aman. 

Lepas tu omputeh balik .. abis kontrak kot .. untuk kaver nama baek tuduh omputeh ni jahat. Orang lain MENDEKA kita pun guna perkataan tu. Orang lain ada lagu nasional kita pun ada .. nak sonang kojo tiru jo lagu omputeh, save duit tak yah upah P.Ramlee buat lagu. 

Lagi pon maso tu borapo ekor jo yg ado radio yg buleh dapek siaran soantero dunio. Janji woksemat kah .. kah .. kah. on CIPLAK ATAS CIPLAK - INI FAKTANYA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 8/24/16

BETUL BRO
Kahkahkah betul bruhh, wa pun rasa mcmtu jugak on KESAH JALUR TEMBERANG

in response to Secara jujurnya aku mahu nyatakan..sekarang ini orang rasa malu untuk pasang bendera Malayasia pada kenderaan. Sebab jika pasang bendera Malaysia pada kenderaan..mesti tanggapan orang ramai 'Dia UMNO'. , by Anonymous.
batutepi jalan
on 8/24/16





-------------

3 ulasan:

xmedek berkata...

realiti yang tidak boleh dinafikan. orang kampung pun tau.

Tanpa Nama berkata...

Biarlah TT meroyan. Dia ni dah lama tak main. Air dah naik kepala.

Tanpa Nama berkata...

bukan sahaja jalur temberang, malah sejarah hang tuah pun temberang gak..yang ada cuma melaka sehingga ke selatan dan johor tiada lagi..