Isnin, 22 Ogos 2016

KES TAMBAH BERAT





KES TAMBAH

BERAT

INI KES BERAT






Mahathir: Adakah Riza Aziz anak tiri Agong?

Cubaan mempertahankan Najib berhubng dakwaan skandal 1MDB di kalangan dalam Umno kini mencapai tahap tidak dapat diterima akal, kata  Mahathir Mohamad hari ini.
Bercakap kepada media bekas perdana menteri itu berkata apabila beliau mendakwa pihak terbabit sebenarnya sedang mengampu Najib, mereka sebaliknya "menjerit" dan tidak mampu menjawab siapakan individu dirujuk sebagai Malaysian Official 1 (MO1) dinyatakan Jabatan Kehakiman (DOJ) AS.
"Sekarang ada laporan DOJ Amerika membuat tuduhan, kenyataan bahawa banyak wang 1MDB diseleweng anak tiri Najib dan juga kawannya Jho Low dan seorang yang dipanggil MO1.
"Ini jadi satu masalah sebab ada yang kata MO1 adalah Yang di-Pertuan Agong.
"Jadi, (adakah) anak tiri Yang di-Pertuan Agong (adalah) Riza Aziz?" tanya Dr Mahathir.
Justeru katanya keadaan sekadang jelas bahawa dalam usaha pihak tertentu mahu mengambil hati Najib mereka membuat tuduhan yang tidak masuk akal langsung.
"Jelas sekali bahawa dalam usaha nak ambil hati, nak ampu - dapat dedak mungkin - mereka buat tuduhan yang tidak masuk akal sama sekali.
"Apabila disebut perkara ini, saya dapati pengikut Najib menjerit tapi depa (mereka) tak boleh jawab (siapakah orang dirujuk sebagai MO1)," katanya.
GUA TAK

SAMPAI HATI

NAK JAWAB

KALAU RIZA

ANAK TIRI ...

BUNYINYA TAK

MOLEK BANGAT

YA AMPOOON




-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Muka DAJJAL doh

Ambo pun malu doh