.

Isnin, 22 Ogos 2016

TAK PERLU MINTA MAAF




TAK PERLU MINTA MAAF PADA AGONG
pada gua, kenyataan yb nawawi ini adalah betul dan tepat.yb nawawi tidak perlu minta maaaf kpd agong atau agung atau kpd tukar tiub..student2 jgn la nak dilihat cool dan berilmu kritikal. adakah kalian tahu bila kah mkn diaktifkan?jawapannya adalah bulan augus, ogos atau bulan lapan. 

mkn ialah majlis keselamatan negara dimana kuasa mutlak adalah kpd perdana menteri, timbalan ketua twitter negara dan dan dan..hak mutlak tidak bole dicabar, dilawan atau hak paling tinggi adalah hak perdana menteri.

diulangi perdana menteri..maka secara magicnya tanpa menggunakan ilmu santau santet atau ilmu pukulan gaib maka yg berkuasa keatas negara bernama malaysia ini adalah perdana menteri najib tun razak. 

agung hanya entiti kosong,tiada kuasa, tiada telur apatah lagi kudrat nya usang dan mengering..jadi, benarla kata yb nawawi mo1 itu adalah agung dan agung yg berkuasa sekarang adalah najib rosmah..hebat ilmu semiotik yb nawawi ni..barangkali ilham dtg dari padang tok syeoikh atau dari mahsuri on MAKIN RAMAI KUNT FUSE
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/21/16


-------------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Oooooooo... tak sangka la pulak MKN tu berkait langsung dengan 1MDB.... sekarang baru nampak mkn maknanya makan puas-puas lahap habis-habis ratah sampai tinggal dedak je untuk orang lain..... oooooo... terima kasih pencerahan, it's all about the money!

Tanpa Nama berkata...

RAJA ADIL RAJA DISEMBAH
RAJA ZALIM RAJA DICANGGAH

pepatah tu dah lama, dah lama masuk KUBUR

pepatah zaman moden begini;
RAJA ADIL RAJA DIDEDAK
RAJA DEDAK RAJA DITETAK!

baik buat macam Perancis,
dah berkurun-kurun tiada RAJA,
semua sudah kena PANCUNG kepala,
sampai tiada zuriat, semua terus lenyap!

Baik tukar nama kepada "REPUBLIK", seperti SIN-KA-POH di bahagian selatan.....(selatan malaya)