.

Isnin, 22 Ogos 2016

HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB






HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB
MO1 (Malaun Obtuse 1, malaun bersamaan jahannam atau puaka atau gampang atau paling sopannya si-cilaka, sedangkan obtuse dari bahasa inggeris bermakna bodoh, bangang, bebal, bengap, bahalul, baghal atau paling sopannya menurut ayat mendiang karpal "kurang cerdik") dah tentunya bukan Agong atau TMJ atau anak YamTuan NS atau seumpama kerana tahap obtuse ini adalah satu kebangangan melampau yang sukar nak disukat manusia dan hanya Tuhan Yang Maha Mengetahui.

Kenapa saya bawak masuk Tuhan dalam ayat di atas? Sebab jika kita percaya pada Tuhan dan pada betapa Maha Hebat lagi Maha Bijaksana serta Maha Adil Tuhan, kita akan nampak betapa mana-mana hamba-hambaNya manusia yang jahat-jahat cilakak kaki zalim kaki putar alam kaki kon kaki songlap kaki rompak di mana-mana saja dalam dunia milik Tuhan ini, maka Tuhan jadikan malaun sebegini setiapnya dungu bebal walaupun permulaannya atau pada satu tempoh yang agak panjang, si-cilakak kelihatan seperti amat bijak mengalahkan cerdiknya otak para on HARI HARI AKKHIR SAEKOR NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/20/16

CORNERED CAT
Its not brilliance by way of his acts so far.....merely he is a cornered cat..., and, a cornered cat will be skinned ALIVE! The man forgot that even his 2 nuts are on loan yet trying to brush aside that his 'own' (not literally) life is a mortgage, period! MLN on HARI HARI AKKHIR SAEKOR NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/20/16

KLEPTOKRAT
Kleptokrat terhandal dunia. Orang melayu. I'm so proud, ada jg jaguh dunia dikalangan UMNO. Who will be the first Brutus? Ada brani? on HARI HARI AKKHIR SAEKOR NAJIB
Anonymous
on 8/20/16

MELENCAP SAJE
Takkan ada sapa berani tangkap punya pahlawan Bugis ni. Rakyat Mesia hanya tengok dan melancap saja. on HARI HARI AKKHIR SAEKOR NAJIB
Anonymous
on 8/20/16

BETUL KE?
Betul ke? atau cereka rama?..sebelum ni kata najib tak boleh pijak amerika fbi nak tangkap..najib pegi uN sempat balik pulak..tak ade ape2 pun.. on HARI HARI AKKHIR SAEKOR NAJIB
Anonymous
on 8/20/16

TERPIKIAQ
Banyak2 undang-undang yang umngok buat takda ka terpikiaq nak gubal undang-undang anti kleptokrasi? on HARI HARI AKKHIR SAEKOR NAJIB
Anonymous
on 8/20/16

AMIN
Alhamdulilah on HARI HARI AKKHIR SAEKOR NAJIB
Anonymous
on 8/20/16


-------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mama Obese numero uno = MO1 (?)

Tanpa Nama berkata...

NANTI REBAH LAH TU

DAPAT CUTI UMUM

PM SINGAPORE PUN REBAH

Lagi pulak Budak LAHANAT