Isnin, 19 September 2016

KAH KAH KAH - TERGOLEK DOG






KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

PADAN MUKA


PERMATA tidak tersenarai, tiada anugerah untuk Rosmah


Rosmah Mansor, yang dijadualkan menerima anugerah 'Lead by Example' berhubung program PERMATA daripada Antiquities Coalition telah dikeluarkan daripada senarai penerima anugerah.
Difahamkan Bernama yang melaporkan mengenai anugerah itu pada Sabtu lalu membuat kesilapan kononnya anugerah itu diberikan oleh Pertubuhan Pendidikan, Kebudayaan dan Saintifik Pertubuhan Bangsa Bersatu (UNESCO).
PERMATA adalah cetusan ilham suami Najib , yang juga berperanan sebagai penaungnya. Agensi berita nasional itu melaporkan, Rosmah dijadual menerima anugerah itu di Metropolitan Museum of Art, di pada Khamis ini.
Dalam e-mel kepada media, jurucakap Antiquities Coalition, Andy Beck berkata: "Bercanggah dengan laporan yang silap itu, acara itu bukan acara UNESCO, dan juga UNESCO tidak memberi anugerah itu."
Beck juga berkongsi kenyataan daripada Profesor Tudor Parfitt, seorang sarjana British, dan Felo Royal Historical Society dan pengerusi panel penasihat akademik antarabangsa untuk acara tersebut.
"Jawatankuasa ini mencadangkan supaya program PERMATA diberi pengiktirafan kerana dilihat mewakili model untuk diteladani di negara-negara lain dengan penduduk berbilang kaum.
"Program yang diasaskan tahun 2007 di bawah naungan Rosmah Mansor, telah pun menerima pengiktirafan atas usahanya untuk membantu golongan muda yang tidak bernasib baik mencari pekerjaan dan mengembangkan potensi mereka," kata Parfitt.
Parfitt berkata berikutan kebocoran maklumat yang tidak tepat berhubung cadangan jawatankuasa itu, organisasi itu telah disoal oleh media berhubung sumber pembiayaan dana PERMATA.
Beliau berkata, sebagai ahli akademik, Antiquities Coalition tidak mempunyai cara segera mengesahkan dana PERMATA, dan tidak menyedari mengenai sebarang salah-laku tertentu.
"Bagaimanapun, kita tidak mahu acara penting ini didominasi oleh apa-apa selain daripada isu bagaimana untuk menggerakkan dan menyatukan rakyat dalam memerangi keganasan," katanya.
"Justeru, jawatankuasa ini memutuskan ia memerlukan lebih banyak masa untuk mengkaji semula komen yang diterima, dan telah mengeluarkan PERMATA daripada senarai penerima anugerah Khamis ini," katanya.
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
TERGOLEK DOG






--------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak ada CUTI UMUM lah gaya nya

Saiful berkata...

Kah222222...prett....prett...

Tanpa Nama berkata...

Najib dan lakinya akan mempergunakan sepenuhnya tunggangan kuda belaan mereka selama ini. Ini untuk menutup kekecewaan dan kemaluan mereka laki bini apabila nama rosmah dijulang seluruh dunia sebagai penerima anugerah wanita contoh unesco tetapi cuma sehari selepasnya nama beliau terus digugur dari senarai. Kuda tunggangan mereka peguam umno telah diarah memfail saman malu dan saman kecewa di mahkamah bangsa-bangsa bersatu di new york, pada selasa depan, bukanlah kerana ingin menuntut pampasan malu usd2.6juta, tetapi supaya hadiah itu "dipulangkan kembali" pada rosmah yang sudah berhak atasnya sebaik saja terbuah di fikiran rosmah menubuhkan permata satu projek yang besar pada 2007 yang seterusnya membuahkan fikiran baru untuk menghias tubuh besarnya pula dengan cincin permata berlian yang besar, maka rosmah saja berhak menang hadiah itu kerana tiada orang lain boleh terfikir buat begitu dalam dunia ini!

Usop ali berkata...

kah kah kah.....