.

Khamis, 22 September 2016

PEMIKIR JASA








MELUAT
Anon 21 September 2016 8:02 PTG, Bila kamu kata Orang kat JASA meluat tengok malaon sorang nih..., malaon tu merujuk pada siapa? Lokman ke najib? Terimakasih atas rungkaian kekeliruan on BERITA AMAT AMAT PELIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/21/16

DAH KAYA
Tt gua tau la lu dah kaya sejak dua menjak ni tapi lu simpan la fulus lu tu dalam tabung untuk hari lu lebih tua dari umur lu sekarang jadi lu hentikan la bayar upah tulis komen untuk setiap posting blog lu kat si sudin ni serta merta sebab gua baca semua komen dia makin hari makin tersedak tekak gua walaupun bukan tertelan dedak on BERITA AMAT AMAT PELIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/21/16

DALAM HOTEL
Oooo..kau pelik pasal macamana lokman dapat title pemikir... aku pulak pelik pasal 2 benda lain tt, pertamanya pelik macamana nama Jabatan Hal Ehwal Khas tu dapek namo pendek jadi "Jasa" pulak, apo pasal bukan "JaHEK"?? 

Keduanya, aku pelik kenapa Anwar dengan lokman dan tiga yang lain bertemu dalam hotel di Batu Pahat lebih awal, tahun 1998 tu, tapi tak bagitau chua soiled lek, sian cina tu pergi sana dah banyak tahun terlewat, lalu kena tangkap video sorang2 tanpa lokman... hissss ini mesti konspirasi anwar ni saja nak gulingkan cina tu! on BERITA AMAT AMAT PELIK
Anonymous
on 9/21/16

FALSAMPAH
Budak ini lulusan falsampah ka? Apa yg dia pikior? Hmmm on BERITA AMAT AMAT PELIK
Anonymous
on 9/21/16

PEMIKIR
Nak jadi pemikir ni bukan sonang. Otak kono ado sikit....tapi tak perlu yang bijak pandai....sebab orang pijak pandai tak yah pikir....donga je dah tahu....yang ada otak sikit ni la kena jadi pemike jang oiii.... on BERITA AMAT AMAT PELIK
FIKRY HARITH Hashim
on 9/21/16








------------

Tiada ulasan: