.

Khamis, 22 September 2016

DI KOTA KINABALU SEKARANG


 
DARI KOTA API API
gua baru sampai
baru masuk hotel
dalam pusat bandar
tak jauh dari mahkmah
high street gua rasa
 
sapa orang kk
sila beri cadangan
mana tempat makan terbaik
makan tangung sendiri
 
teriama kaseh




---------------

6 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Eh biLa puLak TT boLeh masuk east, x siLap saya TT boLeh Kat bsnsar, 450km radius jer

panglimo potaseh berkata...

TT lu tanya makan kat mana sedap di KK .. pi lu tunjuk plak gambar bidadari mandi bogel. Kalau ada makan dan bidadari sekali guz, lu pilih mana dulu.

Tanpa Nama berkata...

Kalau dalam bahasa Melayu Sabah ni mahsyur...kalau tak percaya tengok...munaSabah..bukan munaSarawak, muhaSabah... bukan muhaSarawak
Ok jangan marah sekali sekala hilangkan stress 1MalaysiaDibangsatkan

Loh CK berkata...

walaupun saya bukan orang Sabah, tp sy blh recommend Tuan TT untuk pergi jalan2 di 1Borneo Hypermall. Ia ada banyak kedai makan dan mcm2 lagi... mcm syurga beli-belah

DIDI KOTA BELUD berkata...

lu nak makan..lu pie bangunan yg mengadap JPN sebelah shell tu...situ makan ayam sedap...tutup je pintu..jgn tutup lampu..bawah katil tu ada penyamun..nanti seluar ko beeralan...kakakakkakaka...sinsuran tak silap aku..banyak jual mutiara... hehehhehe...MARS.....masuk atas risiko sendiri...

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha

Kenyang sedap fresh seafood lah

Luyang tu tempat sedap makan

Cantik orang sana , kalau penat pergi SEPILOK jumpa ORANG TUA bebudak PM

Ha ha ha ha ha