.

Jumaat, 9 September 2016

PERTANDINGAN MENULIS DIALOK



DIUMUMKAN

teater laos 
mengadakan 
pertandingan menulis
dialok untuk
senario gambar
dibawah
semua akan dilayani
hadiah
tertaklok kepada 
keputusan para hakim
bermula hari ini
dan 
ditutup 
pada hari selasa depan





-------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ROS: Ehh bang..cakap elok-elok la dgn Obama tu..Naper bang nampak mcm getar takut jer nak cakap dgn Obama tu

MO1: Ya Mah..abg bukan takut cuma abg tak tahu nak cakap apa dah ni..sebab sudah tentu Obama dah tahu semua hal kita Mah

OBA: Yes Mr Najib..Why I look you are not comfirtable today? What is the problem with you?

MO1: Oh no Sir..Im fine but but but..

ROS: Bang..Bang...Awat ni bang..naper bang gementar sangat ni bang..Mah kan ada ni..bang jgn takut la..Kalau bang tak leh cakap biar Mah saja yang cakap dgn Obama.

Alamak internet putus..Perbualan ini akan disambung lagi..Sila tunggu yang seterusnya !

Nota: Perbualan di atas adalah hak milik original 'Anwar Mahadir'...kehkeh