.

Jumaat, 9 September 2016

SABAH DAN DUTERTE



FAKWA MUFTI PERAK
ketika perasmian mesyuarat umno disabah, najib isteri rosmah berkata, dia takkan bagi sabah kpd duterte, najib tak takut kpd duterte dan akan pertahankan sabah dari filipina..dua tiga hari lepas,duterte telah mengANAK haramkan obama. obama terus membatalkan pertemuannya dgn duterte..

najib yg dilihat berani berdepan dgn duterte tapi najib takut dan mahu mendedak obama..di davos tempat kelahiran duterte, sifar jenayah, dinegara malaysia, najib sendiri adalah penjenayah..apakah akta 355 yg sesuai utk dikenakan keatas najib..mufti dan hadi, sila beri pandangan..

oh ya, kalo mufti perak nak robohkan tugu helang langkawi tu biarkan je la dia buat..fuckwa mufti perak itu keluar sehari sebelum najib umumkan projek juta2 rm taman tugu negara.sang mufti perak ini hebat kerana sudah mencium bau fulus celah pussykom.com.my..sepatutnya setiap pembinaan tugu itu wajib mendapat taufik dan hidayah dari mufti, agar mufti dpt mengira berapa kos untung atas angin dan untung bawah angin serta untung depan on TEATER LAOS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/8/16






----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itu gambar MOPTY HUMPTY DUMBTY kan

Bukan MOPTY SUNNY kan

Go-Blok jugak semua nya

Saiful berkata...

Stone habih..dapuq..balut..tu yg mata nak angkat pun tak leh..rebannn..

DIDI KOTA BELUD berkata...

Sabah sudah ditawan sebelum escom datang...aku taulah..aku anak asli sana...cuma perkataan takluk je tak di famouskan disana...kami sudah dijajah.tolonglah lepaskan kami....hehehehe....dapat awek suluk cam JULUA RAIS terus hilang ingatan kena jajah yerrrr...kakaakakka